Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 4. ročník od 11.06.2018 do 29.06.2018

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Určíš slovní druhy. Píšeš i/y v koncovkách podstatných jmen, určíš pád, číslo, rod a vzor. U sloves určíš osobu, číslo, čas a způsob. (určuje slovní druhy plnovýznamových slov a využívá je v gramaticky správných tvarech ve svém mluveném projevu) Rozlišíš komiks, bajku, poezii, příběh s dětským hrdinou a naučnou literaturu. (rozlišuje různé typy uměleckých a neuměleckých textů) Průběžně naplňované výstupy dle ročního plánu. slovní druhy a jejich třídění podstatná jména (pád, číslo, rod, vzor) slovesa (osoba, číslo, způsob, čas) tvary slov druhy a žánry dětské literatury literatura umělecká a věcná, encyklopedie, slovník
Anglický jazyk Vyplní osobní údaje do formuláře. Rozumí jednoduchému poslechovému textu, pokud je pronášen pomalu a zřetelně a má k dispozici vizuální oporu. Zapojí se do jednoduchých rozhovorů. Doplňování informací číselné i nečíselné povahy (např. číslice, slova, slovní spojení), které se týkají jeho osoby, rodiny a kamarádů, zvířat nebo předmětů, které ho bezprostředně obklopují, a činností které běžně vykonává. Porozumění tématu krátkého a jednoduchého poslechového textu, má-li k dispozici vizuální nebo audio oporu. Otázky při neporozumění. Hodiny, kolik je hodin? Určování času, doptání se na čas.
Člověk a jeho svět Přemýšlíš o možnostech zlepšení životního prostředí. (poukáže v nejbližším společenském a přírodním prostředí na změny a některé problémy a navrhne možnosti zlepšení životního prostředí Prahy) Komunikuješ pomocí internetu či jiných běžných komunikačních zařízení. Vysvětlíš funkci ekosystémů. (zkoumá základní společenstva ve vybraných lokalitách regionů) Průběžně naplňované výstupy dle ročního plánu. problémy, které nás trápí v Praze odesílání a příjem emailu s přílohou přírodní společenstva - les, louka, rybník Environmentální výchova - vztah člověka k prostředí -náš životní styl (spotřeba věcí, energie, odpady, způsoby jednání a vlivy na prostředí. Environmentální výchova - ekosystémy - funkce ekosystémů.
Kultura ducha a těla Při práci se stavebnicemi používáš vhodné nářadí. (při práci se stavebnicemi provádí jednoduchou montáž a demontáž) Rozlišíš jednoduché hudební formy. (rozpozná hudební formu jednoduché písně či skladby) Změříš pohybové výkony. (změří základní pohybové výkony a porovná je s předchozími výsledky) Průběžně naplňované výstupy dle ročního plánu. používání jednoduchého nářadí a spojovacích prvků stavebnic jednoduché hudební formy (píseň + výběr některé další hudební formy) pohybové testy, měření výkonů, měřidla
Informatika Dělíš se zbytkem. Sčítáš a odčítáš do milionu. Násobíš dvojciferným a trojciferným číslem. Dělíš jednociferným číslem. (provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel) Určíš obsah obrazce pomocí čtvercové sítě a užíváš základní jednotky obsahu. (určí obsah obrazce pomocí čtvercové sítě a užívá základní jednotky obsahu) Znázorníš osově souměrné útvary a určíš osu souměrnosti. (rozpozná a znázorní ve čtvercové síti jednoduché osově souměrné útvary a určí osu souměrnosti útvaru překládáním papíru) Průběžně naplňované výstupy dle ročního plánu. sčítání a odčítání v oboru 0 - 1 000 000, násobení a dělení do milionu, písemné násobení dvojciferným a trojciferným číslem obsahy a jednotky obsahu osová souměrnost osově souměrné útvary