Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 7. ročník od 26.03.2018 do 13.04.2018

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uvádí základní literární směry české literatury od počátku 15. století do konce středověku. Rozlišuje významové vztahy gramatických jednotek ve větě jednoduché. literatura předhusitská a husitská, tvorba Jana Husa a jeho odkaz skladba věty jednoduché, větný člen, významový vztah mezi větnými členy, typy přísudků, rozvíjející větné členy, větný člen několikanásobný, graf věty jednoduché
Anglický jazyk Napíše jednoduché texty týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat. Vypráví jednoduchý příběh či událost ze svého každodenního života. - psaní jednoduchých příběhů/událostí jako sledu jednotlivých událostí za použití vět logicky řazených za sebou - vyprávění jednoduchých příběhů jako sledu jednotlivých událostí za použití vět řazených za sebou nebo propojených základními spojkami Lekce 3 - porovnání minulých časů - průběhového a prostého.
Španělský jazyk Rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou pronášeny pomalu a s pečlivou výslovností a reaguje na ně. vykonávání jednoduchých činností, výběr, řazení a doplňování odpovědí Přivlastňovací zájmena samostatná, jak upoutat pozornost, jak se omluvit, jak vyjádřit nutnost a povinnost. Realizace a prezentace denního režimu - film, komix, karty, příběh.
Německý jazyk Napíše jednoduché texty týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat. Rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou pronášeny pomalu a s pečlivou výslovností a reaguje na ně. Psaní slov, slovních spojení a vět na dané téma. Sestavování krátkých písemných sdělení, pozdravů, poděkování, dotazů či vzkazů. Vykonávání jednoduchých činností. Výběr, řazení a doplňování odpovědí. Ostern, Ostern in Deutschland-jednoduchá slovní zásoba, Opakování pravidelných a nepravidelných sloves. Skloňování podstatných jmen ve třetím pádě. Téma: In der Schule.
Matematicko fyzikální základ Načrtne a sestrojí rovinné útvary. Vyhledává, vyhodnocuje a zpracovává data. Porovnává soubory dat. konstrukce čtyřúhelníků zpracování dat do tabulek a grafů čtení z grafů a diagramů četnost jednotlivých prvků aritmetický průměr
Svět přírody Porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů. Rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních skupin. Třídí a zařadí vybrané organismy do říší a nižších taxonomických skupin. Odvodí na základě pozorování základní projevy chování živočichů v přírodě, na příkladech objasní jejich způsob života. Uvede příklady vlivu prostředí na utváření organismů. Zhodnotí význam živočichů v přírodě i pro člověka. Uplatňuje zásady bezpečného chování ve styku s živočichy. stavba a funkce těla, orgánových soustav (vzdušnicovci - mnohonožky, stonožky, hmyz) rozeznání a zařazení běžných druhů do skupin (vzdušnicovci - mnohonožky, stonožky, hmyz); práce s atlasem systém organismů (vzdušnicovci - mnohonožky, stonožky, hmyz) způsoby chování živočichů v přírodě (vzdušnicovci - mnohonožky, stonožky, hmyz) přizpůsobení živočichů různým podmínkám význam živočichů (vzdušnicovci - mnohonožky, stonožky, hmyz) zásady bezpečnosti Přírodopis 6 - str. 74-79 Vzdušnicovci - obecné znaky - mnohonožky - stonožky - hmyz
Člověk a společnost Posoudí na přiměřené úrovni prostorovou organizaci světové populace, její rozložení, strukturu a růst. Porovnává státy světa a zájmové integrace států světa na základě podobných a odlišných znaků. Lokalizuje na mapách a srovnává rozvojová jádra a periferní zóny světadílů a makroregionů světa. Porovnává a přiměřeně hodnotí kulturní a společenské poměry, zvláštnosti a podobnosti jednotlivých světadílů, oceánů, vybraných makroregionů světa a vybraných (modelových) států. obyvatelstvo světa sektorová a odvětvová struktura hospodářství, územní dělba práce rozvojové jádro a periferie čtení z mapy, práce s texty
Estetická výchova Interpretuje umělecká výtvarná vyjádření současnosti i minulosti; vychází při tom ze svých znalostí historických souvislostí i z osobních prožitků. Vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření. Reprodukuje na základě svých individuálních hudebních schopností a dovedností různé motivy, témata i části skladeb. výtvarné umění období probíraného souběžně v oboru dějepis (renesanční umělci) vlastní výtvarné vyjádření reprodukce zpěvu a jednoduchého doprovodu
Tělesná výchova Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v přehazované a zařazovaných doplňkových sportech. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti-gymnastika, estetické cvičení s hudbou a rytmickým doprovodem, moderní gymnastika. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti-atletika-skok vysoký.
Člověk a svět práce Dodržuje obecné zásady bezpečnosti a hygieny při práci i zásady bezpečnosti a ochrany při práci s nástroji a nářadím; je schopen poskytnout první pomoc při úrazu. Sestaví podle návodu, náčrtu, plánu daný model. zásady bezpečnosti, první pomoc při úrazu, KPR tvorba modelů z různých materiálů