| Český jazyk a literatura |
Určuje slovní druhy plnovýznamových slov a využívá je v gramaticky správných tvarech ve svém mluveném projevu. Rozlišuje různé typy uměleckých a neuměleckých textů. Čte s porozuměním přiměřeně náročné texty potichu i nahlas. |
Opakování. • práce s textem • (posouzení pravdivosti resp. nepravdivosti daného tvrzení, vyhledání odpovědi na zadanou otázku, vybrání vhodného nadpisu, vystihnutí hlavní myšlenky, posouzení zda určená informace vyplývá nebo nevyplývá z textu...) |
|
| Anglický jazyk |
V jednoduchém textu vyhledá potřebnou informaci. Odpovídá na jednoduché otázky, které se týkají oblečení a vzhledu osoby, rodiny, školy a kulturních rozdílů v různých zemích světa. |
Dokončování 6. lekce, testy. |
|
| Člověk a jeho svět |
Nachází shody a rozdíly v přizpůsobení organismů prostředí. Zdůvodní podstatné vzájemné vztahy mezi organismy. |
Přizpůsobivost organismů. Podnebné pásy a život v nich. Rovnováha v přírodě. |
|
| Kultura ducha a těla |
Užívá a kombinuje prvky výtvarného vyjádření ve vztahu k celku: v plošném vyjádření linie a barevné plochy. |
kresba, malba v ploše |
|
| Informatika |
Využívá při pamětném i písemném počítání komutativnost a asociativnost sčítání |
Princip asociativnosti a komutativnosti sčítání a násobení Pravidla pro pořadí operací v oboru přirozených čísel (sčítání, odčítání, násobení a dělení) Význam učití závorek. Výhody sdružování čísel při sčítání několika sčítánců bez závorek |
Velké pololetní opakování - pololetní testy - termíny v Záznamníku, grafickém hodnocení, na www.londynska.cz |
| Tělesná výchova |
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti |
přehazovaná, vybíjená, doplňkové sporty |
|