Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 7. ročník od 22.05.2017 do 02.06.2017

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Využívá znalosti o jazykové normě při tvorbě vhodných jazykových projevů podle komunikační situace (práce s chybou gramatickou, lexikální, syntaktickou). Samostatně připraví a s oporou o text přednese referát (spisovatel, dílo). Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele období od poloviny 15. století do druhé poloviny 18. století. Využívá znalosti o jazykové normě při tvorbě vhodných jazykových projevů podle komunikační situace. veškeré probrané učivo mluvnice, tvarosloví renesanční autoři- Boccaccio a Villon. vznik národních jazyků a jejich význam větné členy, druhy vedlejších vět příprava na test, samostatné vyhledávání informací, práce s textem opakovací test
Anglický jazyk Mluví o své rodině, škole, kamarádech a životě ve Velké Británii. Rozumí informacím v poslechových textech, které se týkají anglicky mluvících zemí. Prezentace Velké Británie, písnička, kvíz. Test - přesun z minulého období.
Španělský jazyk Stručně reaguje na jednoduché písemné sdělení. Zapojí se do jednoduchých rozhovorů. • tvorba písemných odpovědí na krátká sdělení či otázky - sloveso IR, PREFERIR, téma La ciudad Entrevista, rozhovory dle otázek, překlad rozhovoru ze španělského časopisu. - orientace ve městě, jak se zeptat na cestu
Německý jazyk Rozumí základním informacím v krátkých poslechových textech týkajících se každodenních témat. Stručně reaguje na jednoduché písemné sdělení. Porozumění konkrétním informacím v rámci poslechových cvičení. Tvorba písemných odpovědí na krátká sdělení či otázky. Opakování dosud probraných tématických celků a gramatiky. Závěrečný test.
Matematicko fyzikální základ Vyhledává, vyhodnocuje a zpracovává data. Porovnává soubory dat. "zpracování dat do tabulek a grafů čtení z grafů a diagramů" "četnost jednotlivých prvků aritmetický průměr"
Svět přírody Popíše základní rozdíly mezi buňkou rostlin, živočichů a bakterií, objasní funkci základních organel. Orientuje se v daném přehledu vývoje organismů. Uvede příklady výskytu organismů v určitém prostředí a vztahy mezi nimi. Rozlišuje a uvede příklady systému organismů - populace, společenstva, ekosystémy. Objasní na základě příkladu základní princip existence živých a neživých složek ekosystému. Vysvětlí podstatu jednoduchých potravních řetězců v různých ekosystémech a zhodnotí jejich význam. Přiměřeně hodnotí geografické objekty, jevy a procesy v krajinné sféře, jejich vzájemnou souvislost a podmíněnost. Rozezná hranice mezi podstatnými prostorovými složkami v krajině. struktura rostlinné, živočišné, bakteriální buňky vyhledání společných a odlišných znaků názory na vznik života vzájemné vztahy mezi organismy a prostředím ekosystém ekosystém, populace, společenstvo živé a neživé složky ekosystému, jejich působení na organismy potravní řetězce krajinná sféra krajina PT: Environmentální výchova, vztah člověka k prostředí - nerovnoměrnost života na Zemi Environmentální výchova, ekosystémy - les, vodní zdroje, moře, tropický deštný lest, lidské sídlo, kulturní krajina Pozn.: Výstupy týkající se ekosystému a krajiny budou naplňovány i v rámci ozdravného pobytu.
Člověk a společnost Projektové vyučování: Zámořské objevy Příčiny a důsledky zámořských plaveb. Práce s atlasem, zakreslování plaveb evropských mořeplavců. Pohyb obyvatelstva světa v důsledku objevení Nového světa. Multikulturní mozaika Latinské Ameriky jako výsledek objevů. Prezentace- Milovice, Skokanský můstek Mamut, Bojnický zámek. zvažuje, jaké změny ve vybraných regionech světa nastaly a nastávají a co je jejich příčinou. na vybraných příkladech zhodnotí mozaiku multikulturního světa. porovnává státy světa a zájmové integrace států světa na základě podobných a odlišných znaků. porovnává předpoklady a hlavní faktory pro územní rozmístění hospodářských aktivit.
Estetická výchova Využívá své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách. Nalézá vhodnou formu pro prezentaci vybraných, upravených nebo samostatně vytvořených výtvarných vyjádření. • intonování písní • vztah obsahu a formy obrazně vizuálního vyjádření
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Rozumí osvojovanému názvosloví na úrovni cvičence. Míčové hry, gymnastika, doplňkové sporty