Plán výuky ročníku
Plán výuky pro 5. ročník od 21.11.2016 do 02.12.2016
Poznámka: 1. 12. přespávání - sraz v 18:00 - spolupráce s druhým ročníkem - "Cesta z pekla do nebe" V pátek 2. 12. - výtvarné tvoření
| Předmět | Výstup | Učivo | Další upřesnění |
|---|---|---|---|
| Český jazyk a literatura | Určuje slovní druhy plnovýznamových slov a využívá je v gramaticky správných tvarech ve svém mluveném projevu. Vyhledává základní skladební dvojici. Zvládá základní příklady syntaktického pravopisu. Píše správně po stránce obsahové i formální jednoduché komunikační žánry. | Přídavná jména měkká,tvrdá a přivlastňovací. základní větné členy - podmět a přísudek (podmět vyjádřený, nevyjádřený, několikanásobný) shoda přísudku s podmětem referát | |
| Anglický jazyk | rozumí zřetelně vyslovované promluvě užívá vhodnou slovní zásobu ovládá požadovanou slovní zásobu se gramaticky správně písemně vyjádří | orientace ve městě předložky místa budovy - názvy tvorba vlastního popisu bytu, okolí tvorba rozhovorů | |
| Člověk a jeho svět | Provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel. Provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel. Využívá při pamětném i písemném počítání komutativnost a asociativnost sčítání. Řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel. Vysvětlí na základě elementárních poznatků o Zemi jako součásti Vesmíru souvislost s rozdělením času a střídání ročních období. | Násobení čtyřciferným číslem Čísla větší než milion Dělení jednociferným a dvouciferným dělitelem. Princip asociativnosti a komutativnosti sčítání a násobení Pravidla pro pořadí operací v oboru přirozených čísel (sčítání, odčítání, násobení a dělení) Význam užití závorek. Výhody sdružování čísel při sčítání několika sčítanců bez závorek. Slovní úlohy. Pohyby Země, střídání dne, noci, ročních období. | |
| Kultura ducha a těla | užívá a kombinuje prvky výtvarného vyjádření ve vztahu k celku: v objemovém vyjádření modelování a skulpturální postup. (Osobnostní a sociální výchova, osobnostní rozvoj, kreativita - rozvoj vlastního výtvarného projevu.) zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti vytváří v rámci svých individuálních dispozic jednoduché předehry, mezihry a dohry (Osobnostní a sociální výchova, osobnostní rozvoj,kreativita - samostatné objevování možnosti doprovodu na jednoduché nástroje) | objemové výtvarné vyjádření – plastika a skulptura florbal, přehazovaná, vybíjená hudební doprovod, hra na orffovy nástroje, zpěv |