Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 5. ročník od 07.11.2016 do 18.11.2016

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Určuje slovní druhy plnovýznamových slov a využívá je v gramaticky správných tvarech ve svém mluveném projevu. Rozlišuje různé typy uměleckých a neuměleckých textů. Píše správně po stránce obsahové i formální jednoduché komunikační žánry. Čte s porozuměním přiměřeně náročné texty potichu i nahlas. Přídavná jména měkká,tvrdá a přivlastňovací. Pověst,bajka. Výpisky, referát. Tiché čtení s porozuměním. Práce s textem.
Anglický jazyk Rozumí jednoduchým zřetelně proneseným slovům a větám, které souvisejí s probíranými tématy. Vyhledá potřebnou informaci v jednoduchém textu. Město, předložky místa, názvy budov, určování směru. Předložky pro popsání místa Slovní zásoba Unit 5/A,B,C,D Použití modálního slovesa "can"
Člověk a jeho svět Řeší obvod mnohoúhelníku sečtením délek jeho stran. Provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel. Čte a sestavuje jednoduché tabulky a diagramy. Řeší a tvoří úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel. Vysvětlí na základě elementárních poznatků o Zemi jako součásti Vesmíru souvislost s rozdělením času a střídání ročních období. Rozeznává současné a minulé a orientuje se v hlavních reáliích minulosti a současnosti naší vlasti s využitím regionálních specifik. Vyhledává jednoduché údaje o přírodních podmínkách a sídlištích lidí na mapách naší republiky, Evropy a polokoulí. Obvod mnohoúhelníku. Písemné násobení čtyřciferným číslem, čísla větší než milion. Sestavování grafů a tabulek. Slovní úlohy s jednou či dvěma operacemi. Pohyby Země, střídání dne, noci, ročních období Bílá hora, 30letá válka. Práce s mapou.
Kultura ducha a těla užívá a kombinuje prvky výtvarného vyjádření ve vztahu k celku: v objemovém vyjádření modelování a skulpturální postup. (Osobnostní a sociální výchova, osobnostní rozvoj, kreativita - rozvoj vlastního výtvarného projevu.) zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti vytváří v rámci svých individuálních dispozic jednoduché předehry, mezihry a dohry (Osobnostní a sociální výchova, osobnostní rozvoj,kreativita - samostatné objevování možnosti doprovodu na jednoduché nástroje) objemové výtvarné vyjádření – plastika a skulptura florbal, přehazovaná, vybíjená hudební doprovod, hra na orffovy nástroje, zpěv, tanec Letkis