| Český jazyk a literatura |
Určuje slovní druhy plnovýznamových slov a využívá je v gramaticky správných tvarech ve svém mluveném projevu. Rozpozná ve slovně koncovku. Na základě osnovy vytváří krátký mluvený nebo písemný projev s dodržením časové posloupnosti. |
Slovní druhy a jejich třídění, tvary slov, podstatná jména, slovesa (mluvnické kategorie). Koncovky podstatných jmen (vyjmenovaná slova). Pravidla sestavování osnovy, práce s osnovu. Členění příběhu. |
|
| Anglický jazyk |
žák ovládá slovní zásobu související s probíraným tématem (My life, daily routine) žák tvoří samostatně věty ústně i písemně žák rozumí slyšenému projevu |
Opakování lekce 4 - w-otázky, otázka a zápor významových sloves, určování času tvar sloves ve 3. os. j. č, práce s textem Konverzace: Čas, roční období - popis |
|
| Člověk a jeho svět |
Porovnává na základně pozorování základní projevy života na konkrétních organismech, prakticky třídí organismy do známých skupin, využívá k tomu i jednoduché klíče a atlasy. Objasní historické důvody pro zařazení státních svátků a významných dnů. Zaokrouhluje přirozená čísla, provádí odhady a kontroluje výsledky početních operací v oboru přirozených čísel. Provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel. Sestrojí kolmice a rovnoběžky. Řeší úlohy, ve kterých aplikuje osvojené početní operace v celém oboru přirozených čísel. Rozeznává současné a minulé a orientuje se v hlavních reáliích minulosti a současnosti naší vlasti s využitím regionálních specifik. Vyhledává jednoduché údaje o přírodních podmínkách a sídlištích lidí na mapách naší republiky, Evropy a polokoulí. |
Třídění organismů do skupin. Státní svátky a významné dny. Zaokrouhlování na miliony, tisíce, sta a desítky. Písemné sčítání, odčítání a násobení. Kolmice a průsečík kolmic. Rovnoběžky a jejich sestrojení. Slovní úlohy řešené jednou a dvěma počteními operacemi. Jagellonci, Habsburkové Mapové značky, čtení z mapy, použití barev na mapách. Práce s mapou ČR, Evropy a světa. |
Chráněné druhy. Projektový den 29. 9.2016. |
| Kultura ducha a těla |
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Zvládá základní techniku speciálních cvičení, koriguje techniku cvičení podle pokynů učitele. Zpívá na základě svých dispozic intonačně čistě a rytmicky přesně v jednohlase, při zpěvu využívá získané pěvecké dovednosti. Užívá a kombinuje prvky výtvarného vyjádření ve vztahu k celku. |
Doplňkové sporty, vybíjená. Rozcvičení, protažení svalů. Pěvecký a mluvní projev - pěvecké dovednosti. Plošné vyjádření linie a barevné plochy. |
Projektový den - čtvrtek 29. 9. 2016 |