Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 7. ročník od 01.02.2016 do 12.02.2016

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uvádí základní literární směry české středověké literatury do počátku 15. století a jejich významné představitele. Využívá znalostí o jazykové normě při tvorbě vhodných jazykových projevů podle komunikační situace. Staroslověnské písemnictví, latinsky a česky psaná literatura českých autorů. VV, pravopis.
Anglický jazyk Adekvátně reaguje v běžných formálních i neformálních situacích. • zapojování se pomocí frází a vět do krátkého, jasně strukturovaného rozhovoru, který se týká jeho samotného, dalších osob, prostředí, v němž žije, každodenních činností a potřeb a způsobu života, je-li mu partner v komunikaci ochoten v případě nutnosti pomoci Dokončení lekce 1 - test minulý čas. Konverzační aktivity: dialogy - pozvání, návrhy. Osobnostní a sociální výchova. Komunikace - dovednosti pro verbální sdělování, omluva, pozdrav, prosba, řeč zvuků a slov, technika řeči, výraz řeči, komunikace v různých situacích, potřeba komunikace mezi lidmi různých jazyků.
Španělský jazyk "napíše jednoduché texty týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat. " zapojí se do jednoduchých rozhovorů. popis sebe sama a rodinných příslušníků, sloveso ser a estar, časování sloves 1. třídy vlastnosti a popis vzhledu (rozšiřování slovní zásoby) slovesa - ar (torba vět) popis fotografie profese rodinných příslušníků
Německý jazyk Rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou pronášeny pomalu a s pečlivou výslovností a reaguje na ně. • výběr, seřazení, doplňování odpovědí • vykonávání jednoduchých činností
Matematicko fyzikální základ analyzuje a řeší jednoduché problémy, modeluje konkrétní situace, v nichž využívá matematický aparát v oboru celých a racionálních čísel určí v konkrétní jednoduché situaci druhy sil působících na těleso, jejich velikosti, směry a výslednici; analyzuje a řeší aplikační geometrické úlohy s využitím osvojeného matematického aparátu zlomky, racionální čísla druhy sil, síla jako orientovaná úsečka, výslednice sil, skládání sil, třecí síla, výpočet tlaku; měření síly; obvod a obsah čtyřúhelníků
Svět přírody Porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů. Rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy a zařazuje je do skupin. žahavci, ploštěnci, hlísti
Člověk a společnost Rozpozná základní znaky gotiky, uvede jejich představitele a příklady významných kulturních památek z tohoto období. Gotické umění a vzdělanost, gotické památky.
Estetická výchova Žák vybírá, vytváří a pojmenovává co nejširší škálu prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů. Žák interpretuje umělecká výtvarná vyjádření současnosti i minulosti, vychází při tom ze svých znalostí historických souvislostí i z osobních zkušeností a prožitků. Linie, tvary, textury objemy, podobnost, kontrast, rytmus, světlostní a barevné kvality. Období gotiky. Kresba - tuš, pastel. Plakáty k vybraným hudebním stylům. Průřezové téma: Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech, Evropa a svět nás zajímá - artefakty mající vztah k Evropě a světu.
Kultura ducha a těla Realizuje podle svých individuálních schopností a dovedností písně a skladby různých stylů a žánrů. Hudební styly 20. století. Prezentace, poslech, zpěv.
Tělesná výchova Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v přehazované a zařazovaných doplňkových sportech. přehazovaná, doplňkové sporty
Člověk a svět práce Navrhne a sestaví jednoduché konstrukční prvky a ověří a porovná jejich funkčnost, nosnost, stabilitu. tvorba jednoduchých konstrukčních prvků ze stavebnice