Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 7. ročník od 27.04.2015 do 07.05.2015

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele období od poloviny 15. století do druhé poloviny 18. století. pobělohorská literatura barokní opakování mluvnických kategorií podstatných jmen a sloves
Anglický jazyk gramaticky správně popíše své plány do budoucnosti rozumí zřetelně vyslovované promluvě a poslechu a užívá k tomu slovní zásobu spojenou s tématem (přírodní katastrofy, každodenní obraty) užití minulých časů ve vyprávění krátké odpovědi porozumění textu Velká Británie
Španělský jazyk Rozumí základním informacím v krátkých poslechových textech týkajících se každodenních témat. porozumění konkrétním informacím v rámci poslechových cvičení časování nepravidelného slovesa CONOCER; tázací zájmena
Německý jazyk odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a podobné otázky pokládá odpovídání a poskytování konkrétních informací vyžádání konkrétních informací Téma: Mein Tag und meine Woche Gramatika:Nepravidelná slovesa. Základní předložky se 3. a 4. pádem
Matematicko fyzikální základ Řeší polohové a nepolohové konstrukční úlohy. Využívá poznatky o zákonitostech tlaku v klidných tekutinách pro řešení praktických problémů. Kružnice opsaná a vepsaná trojúhelníku. Tlak, Pascalův zákon - procvičování, hydraulická zařízení - procvičování, nově zavedení pojmu hydrostatický tlak, popř. vztlaková síla. V pondělí 27.4. (7.A v úterý 28.4.) testík na rýsování výšek a těžnic trojúhelníku. V týdnu od 4.5. testík na výpočet tlaku a aplikaci Pascalova zákona (hydraulická zařízení).
Člověk a jeho svět Žák rozlišuje, ze kterých zdrojů pocházejí příjmy státu a do kterých oblastí stát směruje své výdaje. Žák rozlišuje a porovnává úlohu výroby, obchodu a služeb, uvede příklady jejich součinnosti. • státní rozpočet – zdroje a výdaje • hospodářské sféry primární, sekundární, terciární, kvartérní
Svět přírody Třídí a zařadí vybrané organismy do říší a nižších jednotek - bezobratlí. Rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané druhy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin - bezobratlí. hmyz s proměnou dokonalou
Člověk a společnost Žák objasní postavení českého státu v podmínkách Evropy rozdělené do řady mocenských a náboženských center a jeho postavení uvnitř habsburské monarchie. Žák objasní příčiny a důsledky vzniku třicetileté války a posoudí její důsledky. Žák porovnává předpoklady a hlavní faktory pro územní rozmístění hospodářských aktivit. • český stát a jeho postavení od poloviny 15. století do roku 1618 • Třicetiletá válka a její důsledky • světové hospodářství
Estetická výchova Žák na základě individuálních hudebních schopností a pohybové vyspělosti předvede jednoduchou pohybovou vazbu. • pohybová improvizace
Kultura ducha a těla Žák ověřuje komunikační účinky vybraných, upravených nebo samostatně vytvořených výtvarných vyjádření v sociálních vztazích. • komunikační obsah vizuálně obrazných vyjádření Mediální výchova, interpretace vztahu mediálních sdělení a reality - používání výtvarných prvků v médiích, výtvarný aspekt mediálních sdělení.
Tělesná výchova Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v přehazované a zařazovaných doplňkových sportech. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady gymnastiku, moderní gymnastiku, cvičení s hudbou a průpravná cvičení v odbíjené. Rozumí osvojovanému názvosloví na úrovni cvičence. Usiluje o zlepšení své tělesné zdatnosti. Zpracuje naměřená data a informace o pohybových aktivitách a podílí se na jejich prezentaci. přehazovaná, florbal, míčové hry cvičení se stuhami, na nářadí, s hudbou, volejbalové podání a jeho příjem získávání údajů do tabulky na základě testování žáků v různých pohybových aktivitách
Člověk a svět práce provádí montáž, demontáž a údržbu jednoduchých předmětů a zařízení. montáž, demontáž a údržba jednoduchých předmětů a zařízení