Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 7. ročník od 13.04.2015 do 24.03.2015

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele období od poloviny 15. století do druhé poloviny 18. století humanismus a renesance v Čechách, humanistická latinská i česká tvorba
Anglický jazyk vypráví jednoduchý příběh či událost ze svého každodenního života. zeptá se na základní informace. popíše osoby, místa a věci z oblasti světa zábavy vyhledá požadované informace v jednoduchých každodenních autentických materiálech. minulý čas průběhový, téma světové katastrofy, názvy evropských zemí slovní zásoba k tématu v rozsahu učebnice
Španělský jazyk Stručně reaguje na jednoduché písemné sdělení. tvorba písemných odpovědí na krátká sdělení či otázky hotel, penzion
Německý jazyk odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a podobné otázky pokládá odpovídání a poskytování konkrétních informací Téma:Mein Hobby Gramatika: Podstatná jména ve třetím pádě se členem určitým, neurčitým a přivlastňovacím zájmenem. Nepravidelná slovesa.
Matematicko fyzikální základ Řeší polohové a nepolohové konstrukční úlohy. Využívá poznatky o zákonitostech tlaku v klidných tekutinách. Osa úsečky, osa úhlu. Zavedení pojmu výška a těžnice trojúhelníku. Výpočetní příklady na tlak. Zavedení pojmu hydrostatický tlak. Pravidelně nosit rýsovací potřeby a kalkulačku.
Člověk a jeho svět Žák uvede nejčastější druhy pojištění a navrhne, jak je využít. • pojištění
Svět přírody Třídí a zařadí vybrané organismy do říší a nižších jednotek - bezobratlí. Rozlišuje a porovná jendotlivé skupiny živočichů, určije vybrané druhy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin - bezobratlí. hmyz
Člověk a společnost Žák vysvětlí myšlenky žádající reformu církve včetně reakce církve na tyto požadavky. Žák objasní postavení českého státu v podmínkách Evropy rozdělené do řady mocenských a náboženských center a jeho postavení uvnitř habsburské monarchie. Žák posoudí na přiměřené úrovni pohyby a dynamiku růstu pohybů lidské populace na světě. • snahy o reformu římskokatolické církve a postoj církve k nim • český stát a jeho postavení od poloviny 15. století do roku 1618 • globální společenské, politické a hospodářské procesy
Estetická výchova Žák na základě individuálních hudebních schopností a pohybové vyspělosti předvede jednoduchou pohybovou vazbu. • pohybová improvizace
Kultura ducha a těla Žák vybírá, vytváří a pojmenovává co nejširší škálu prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů. • linie, tvary, textury, objemy, podobnost, kontrast, rytmus, světlostní a barevné kvality Dílo jako výsledek intelektuální činnosti.
Tělesná výchova Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v přehazované a zařazovaných doplňkových sportech. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady gymnastiku, moderní gymnastiku a cvičení s hudbou. Rozumí osvojovanému názvosloví na úrovni cvičence. Usiluje o zlepšení své tělesné zdatnosti. přehazovaná, florbal, míčové hry cvičení se stuhami, na nářadí, s hudbou
Člověk a svět práce provádí montáž, demontáž a údržbu jednoduchých předmětů a zařízení demontáž starých elektrospotřebičů