| Anglický jazyk |
Zeptá se na základní informace, které se týkají stravy a životního stylu. Rozumí informacím v jednoduchých poslechových textech. |
Who, who, that, should, might |
Opakovací test 3. Lekce |
| Španělský jazyk |
Sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat. |
informace o sobě, své rodině, kamarádech i spolužácích popis skutečností, se kterými se běžně setkává, za použití jednoduchých slovních spojení a vět |
Téma: cestování, plánování. Jednoduchý budoucí čas. Časování nepravidelných sloves JUGAR, PRODUCIR. |
| Německý jazyk |
Dokáže popsat skutečnosti, se kterými se běžně setkává ve škole, ve svém volném čase, v rodině. Rozumí krátkému jednoduchému textu a umí v něm vyhledat určené informace. |
Opakování minulého času sloves sein a haben, předložek se 3. a 4. pádem, rozkazovacího způsobu a časování nepravidených sloves. |
|
| Matematicko fyzikální základ |
formuluje a řeší reálnou situaci pomocí rovnic. zapojí správně polovodičovou diodu. |
rovnice s neznámou ve jmenovateli, podmínky řešitelnosti polovodičová dioda |
|
| Svět přírody |
Určí polohu a objasní stavbu a funkci orgánů a orgánových soustav lidského těla, vysvětlí jejich vztahy. |
stavba, funkce a význam orgánů, orgánových soustav - dýchací, trávicí soustava |
|
| Člověk a společnost |
Na příkladech vyloží antisemitismus, rasismus a jejich nepřijatelnost z hlediska lidských práv. Na příkladech demonstruje zneužití techniky ve světových válkách. Hodnotí a porovnává na přiměřené úrovni polohu, přírodní poměry a přírodní zdroje České republiky v evropském a světovém kontextu. Hodnotí a porovnává na přiměřené úrovni lidský a hospodářský potenciál České republiky v evropském a světovém kontextu. |
antisemitismus a rasismus - opakování protektorát Čechy a Morava přírodní poměry a zdroje České republiky hospodářský potenciál a lidské zdroje České republiky |
|
| Estetická výchova |
provádí jednoduché hudební improvizace |
• vyjadřování hudebních i nehudebních představ a myšlenek pomocí hudebního nástroje nebo počítačového programu |
|
| Kultura ducha a těla |
interpretuje umělecká výtvarná vyjádření současnosti i minulosti; vychází při tom ze svých znalostí historických souvislostí i z osobních zkušeností a prožitků. |
• výtvarné umění období probíraného souběžně ve vzdělávacím oboru dějepis |
PT: Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech, Evropa a svět nás zajímá - artefakty mající vztah k Evropě a světu. |
| Tělesná výchova |
Usiluje o zlepšení své tělesné zdatnosti. Aktivně vstupuje do organizace svého pohybového režimu, některé pohybové činnosti zařazuje pravidelně a s konkrétním účelem. |
kruhový trénink, posilování, pilates |
|
| Člověk a svět práce |
Prokáže v modelových situacích schopnost prezentace své osoby při vstupu na trh práce. Posoudí své možnosti při rozhodování o volbě vhodného povolání a profesní přípravy. |
příprava na pracovní pohovor |
|