Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 7. ročník od 10.11.2014 do 21.11.2014

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Rozlišuje a příklady v textu dokládá nejdůležitější způsoby obohacování slovní zásoby a zásady tvoření českých slov, rozpoznává přenesená pojmenování, zvláště v ustálených slovních obratech, úslovích a rčeních Využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a zájmů význam slov (věcný a mluvnický); slova mnohoznačná a jednoznačná; slovo, sousloví a rčení produkce a reprodukce textu - rozvoj autorského stylu (charakteristika)
Anglický jazyk Mluví o osvojovaných tématech. Rozumí promluvě a textům v učebnicích. Reaguje na písemné i ústní sdělení. Opakování - přítomný čas prostý a průběhový. Téma: Můj život Minulý čas slovesa "to be" (učebnice, strana 11)
Španělský jazyk Sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat. Představování a popis sebe, jednotlivých členů rodiny a přátel. určování času; telefonické rozhovory; časování zvratných sloves; časování sloves s přehláskou: o, u - ue, e - ie, e - i
Německý jazyk Rozumí jednoduchým informačním nápisům a orientačním pokynům. Tvoření jednoduchých otázek, časování nepravidelného slovesa sein a haben. Sestavování krátkých písemných sdělení.
Matematicko fyzikální základ Provádí rozdělení celku na jednotlivé části užitím poměru. Vyhledává, vyhodnocuje a zpracovává data. Porovnává soubory dat. Určí v konkrétní jednoduché situaci druhy sil působící na těleso, jejich velikost, směry a výslednici. Poměr. Zpracování výsledků z Londýnských schodů. Druhy sil, síla jako orientovaná úsečka, výslednice sil, skládání sil. Gravitační síla.
Člověk a jeho svět Vymezí úlohu křesťanství a víry v životě středověkého člověka, konflikty mezi světskou a církevní mocí. Ilustruje postavení jednotlivých vrstev středověké společnosti. • křesťanství, moc císařská, papežská • struktura středověké společnosti
Svět přírody Vytváří a využívá osobní myšlenková schémata a mapy pro prostorové vnímání, hodnocení míst, objektů, jevů a procesů v nich. Porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů. Jižní Amerika - fyzickogeografická sféra Plazi
Člověk a společnost Zváží nezbytnost jednotlivých osobních a rodinných výdajů. Popíše, jak lze usměrňovat a kultivovat charakterové a volní vlastnosti. Rozpozná základní znaky gotiky, uvede jejich představitele a příklady významných kulturních památek z tohoto období. • rozpočet domácnosti Osobnostní a sociální výchova, sebepojetí a seberegulace - regulace vlastního jednání a prožívání. • gotické umění a vzdělanost, gotické památky
Estetická výchova Realizuje podle svých individuálních schopností a dovedností písně a skladby různých stylů a žánrů. • hudební styly a žánry období do padesátých let 20. století
Kultura ducha a těla vybírá, vytváří a pojmenovává co nejširší škálu prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů. • linie, tvary, textury, objemy, podobnost, kontrast, rytmus, světlostní a barevné kvality
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v přehazované a zařazovaných doplňkových sportech. basketbalová a volejbalová průprava, průpravná cvičení v přehazované doplňkové sporty, přehazovaná
Člověk a svět práce sestaví podle návodu, náčrtu, plánu, jednoduchého programu daný model tvorba modelů z různých materiálů