Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 7. ročník od 20.10.2014 do 07.11.2014

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uvádí základní literární směry české středověké literatury do počátku 15. století a jejich významné představitele Formuluje ústně i písemně dojmy z četby, návštěvy divadelního nebo filmového představení a názory na umělecké dílo česky psaná literatura českých autorů - období demokratizace literatury (doba Karlova, sociální a žákovská satira, alegorie, vznik dramatu) vypravování
Anglický jazyk zeptá se na základní informace. popíše osoby, místa a věci ze svého každodenního života. vyhledá požadované informace v jednoduchých každodenních autentických materiálech. zjišťování informací týkající se běžných témat v každodenních situacích- kulturní zájmy( slovní zásoba – film a zábava), vyjádření plánované blízké budoucnosti – going to popis sebe samého, dalších osob (např. slavných lidí), prostředí, v němž žije, každodenních činností a potřeb a způsobu života za použití jednoduchých vět, čten jednoduchých textů vztahujících se k probíraným tématům Práce s učebnicí Project 3 Práce s chybou – výsledky testu, z toho vyplývající revize
Španělský jazyk Rozumí jednoduchým informačním nápisům a orientačním pokynům. Porozumění jednoduchým nápisům, instrukcím a pokynům. Dny v týdnu, měsíce, roční období; barvy, časování nepravidelných sloves TENER, HACER, PODER; základní číslovky do třiceti; řadové číslovky do deseti.
Německý jazyk Dokáže představit jednoduchým způsobem sebe a své rodinné příslušníky. Tvoření jednoduchých otázek v přítomném čase, pravidelná slovesa v přítomném čase, nepravidelné sloveso sein.
Matematicko fyzikální základ Načrtne a sestrojí rovinné útvary. Uvede konkrétní příklady jevů dokazujících, že se částice látek neustále pohybují a vzájemně na sebe působí. Provádí rozdělení celku na jednotlivé části užitím poměru. Konstrukce čtyřúhelníků včetně zápisu. Brownův pohyb, difuze. Poměr - úvod.
Člověk a jeho svět Žák rozpozná základní znaky období románského, uvede jeho představitele a příklady významných kulturních památek z tohoto období. • románské umění a vzdělanost, románské památky
Svět přírody Rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních skupin (obojživelníci). Vytváří a využívá osobní myšlenková schémata a mapy pro prostorové vnímání, hodnocení míst, objektů, jevů a procesů v nich.
Člověk a společnost vymezí vztah křesťanství ke kacířství i jiným věroukám. Žák porovnává a přiměřeně hodnotí potenciál a bariéry jednotlivých světadílů, oceánů, vybraných makroregionů světa a vybraných (modelových) států. • křížové výpravy, vnitřní rozpory středověké církve • vztahy mezi světovými regiony provázáno s jádrovými a periferními oblastmi
Estetická výchova Žák uplatňuje získané pěvecké dovednosti a návyky při zpěvu i při mluvním projevu v běžném životě. • hlasová hygiena, techniky vokálního projevu (scat, falzet, aj.) a jejich využití při zpěvu a mluvním projevu Osobnostní a sociální výchova, psychohygiena - uplatnění hudby při relaxaci
Kultura ducha a těla Žák porovnává na konkrétních příkladech různé způsoby výtvarného vyjádření. • různé způsoby výtvarného zpracování stejného námětu či tématu kombinace kresba-malba
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Usiluje o zlepšení své tělesné zdatnosti. atletická abeceda,výskoky se zátěží, basketbalový dribling, střelba na koš, skákání přes švihadlo, volejbalová přihrávka
Člověk a svět práce Sestaví podle návodu, náčrtu, plánu, jednoduchého programu daný model tvorba modelů z různých materiálů