Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 6. ročník od 06.10.2014 do 17.10.2014

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura V mluveném projevu připraveném i improvizovaném vhodně užívá verbálních , nonverbálních i paralingválních prostředků řeči. Využívá základy studijního čtení, vyhledává klíčová slova, formuluje hlavní myšlenky textu, vytvoří otázky a stručné poznámky. znaková podoba jazyka, složky verbální, tempo, melodičnost, hlasitost, mimika, gesta a jejich účinek, osnova mluveného projevu a její zákonitosti - příprava mluveného projevu, MLUVENÝ PROJEV klíčová slova, redukce obsahu sdělení, hlavní myšlenka textu, myšlenková mapa
Anglický jazyk Vypráví jednoduchý příběh či událost ze svého každodenního života. Popis události za použití vět řazených za sebou nebo propojených základními spojkami. Převyprávění přečteného příběhu. Dokončení lekce 2 v učebnici.
Matematicko fyzikální základ Provádí početní operace v oboru celých čísel Charakterizuje a třídí základní rovinné útvary Získává poznatky o působení magnetického pole na magnet. znázornění čísel na číselné ose; početní operace - sčítání a odčítání s celými čísly; pravidla přednosti početních úkonů; úsečka, přímka, polopřímka vlastnosti magnetu; magnetické pole
Svět přírody Zhodnotí důsledky pohybů Země na život lidí a organismů. Porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů (savci). základní pohyby Země stavba a funkce těla, orgánových soustav (savci).
Člověk a společnost Objasní význam zemědělství, dobytkářství a zpracování kovů pro lidskou společnost. Posoudí a na příkladech doloží přínos spolupráce lidí při řešení konkrétních úkolů v rodině, ve škole, v obci. Najde a určí na mapách světadíly,oceány a makroregiony světa podle zvolených kritérií. Neolitická revoluce Spolupráce lidí Práce s mapou. Osobnostní a sociální výchova, kooperace a kompetice - rozvoj sociálních dovedností pro kooperaci.
Estetická výchova vybírá, vytváří a pojmenovává co nejširší škálu prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů. využívá své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách. • linie, tvary, textury, objemy, podobnost, kontrast, rytmus, světlostní a barevné kvality • intonování písní, zpěv s hudebním doprovodem
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Usiluje o zlepšení své tělesné zdatnosti. pohybové hry s míčem a bez míče, dribling, doplňkové sporty Osobnostní a sociální výchova -sociální rozvoj - kooperace, kompetice
Člověk a svět práce Osvojení žáků pracovat bezpečně s dlátem a pilou na dřevo. Zhotovení spoje dvou dřev, dlabem a čepem.