Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 6. ročník od 22.09.2014 do 03.10.2014

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura V mluveném projevu připraveném i improvizovaném vhodně užívá verbálních , nonverbálních i paralingválních prostředků řeči. znaková podoba jazyka, složky verbální, tempo, melodičnost, hlasitost, mimika, gesta a jejich účinek, osnova mluveného projevu a její zákonitosti - příprava mluveného projevu
Anglický jazyk Rozumí obsahu jednoduché a zřetelně vyslovované promluvy či konverzace, která se týká osvojovaných témat. Porozumění tématu/obsahu krátkého a jednoduchého projevu zřetelně pronášeného jednou či více osobami, který se vztahuje k osvojovaným tématům (vybere, přiřadí, ukáže, doplní znak/obrázek/text). Sloveso must a jeho použití, zvířata, přítomný čas průběhový. (Lekce 2 v učebnici)
Matematicko fyzikální základ Provádí početní operace v oboru celých čísel Charakterizuje a třídí základní rovinné útvary Získává poznatky o působení magnetického pole na magnet. záporná čísla, znázornění čísel na číselné ose; početní operace - sčítání a odčítání s celými čísly; pravidla přednosti početních úkonů; úsečka, přímka, polopřímka vlastnosti magnetu; magnetické pole
Svět přírody Prokáže na konkrétních příkladech tvar planety Země. Zhodnotí důsledky pohybů Země na život lidí a organismů. tvar Země základní pohyby Země
Člověk a společnost Charakterizuje život pravěkých sběračů a lovců, jejich materiální a duchovní kulturu. Objasní význam dobytkářství a zpracování kovů pro lidskou společnost Objasní význam vůle při dosahování cílů a překonávání překážek vznik člověka, lidská společnost v pravěku neolitická revoluce vědět, jak umět řešit problémy a chtít řešit problémy
Estetická výchova využívá své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách. vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření. • intonování písní, zpěv s hudebním doprovodem • uplatňování vyjadřovacích prostředků vizuálních, hmatových (dotekových), statických, dynamických, fantazijních
Tělesná výchova Uplatňuje vhodné a bezpečné chování i v méně známém prostředí sportovišť, přírody, silničního provozu. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. zásady bezpečného chování na sportovních akcích mimo školu zásady bezpečného používání sportovních potřeb, nářadí a náčiní pohybové hry s míčem a bez míče, dribling, doplňkové sporty Ve dnech 22.-26.9.2014 se žáci 6. ročníku zúčastní adaptačního kurzu v Jiřetíně pod Jedlovou, kde se budou věnovat i netradičním pohybovým aktivitám.
Člověk a svět práce Zhotovení dřevěného kvádru (hrací kostky ). Názorné předvedení práce s nářadím a provedení výroby kostky každým žákem.