| Český jazyk a literatura |
V mluveném projevu připraveném i improvizovaném vhodně užívá verbálních , nonverbálních i paralingválních prostředků řeči. |
znaková podoba jazyka, složky verbální, tempo, melodičnost, hlasitost, mimika, gesta a jejich účinek, osnova mluveného projevu a její zákonitosti - příprava mluveného projevu |
|
| Anglický jazyk |
Rozumí obsahu jednoduché a zřetelně vyslovované promluvy či konverzace, která se týká osvojovaných témat. |
Porozumění tématu/obsahu krátkého a jednoduchého projevu zřetelně pronášeného jednou či více osobami, který se vztahuje k osvojovaným tématům (vybere, přiřadí, ukáže, doplní znak/obrázek/text). |
Sloveso must a jeho použití, zvířata, přítomný čas průběhový. (Lekce 2 v učebnici) |
| Matematicko fyzikální základ |
Provádí početní operace v oboru celých čísel Charakterizuje a třídí základní rovinné útvary Získává poznatky o působení magnetického pole na magnet. |
záporná čísla, znázornění čísel na číselné ose; početní operace - sčítání a odčítání s celými čísly; pravidla přednosti početních úkonů; úsečka, přímka, polopřímka vlastnosti magnetu; magnetické pole |
|
| Svět přírody |
Prokáže na konkrétních příkladech tvar planety Země. Zhodnotí důsledky pohybů Země na život lidí a organismů. |
tvar Země základní pohyby Země |
|
| Člověk a společnost |
Charakterizuje život pravěkých sběračů a lovců, jejich materiální a duchovní kulturu. Objasní význam dobytkářství a zpracování kovů pro lidskou společnost Objasní význam vůle při dosahování cílů a překonávání překážek |
vznik člověka, lidská společnost v pravěku neolitická revoluce vědět, jak umět řešit problémy a chtít řešit problémy |
|
| Estetická výchova |
využívá své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách. vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření. |
• intonování písní, zpěv s hudebním doprovodem • uplatňování vyjadřovacích prostředků vizuálních, hmatových (dotekových), statických, dynamických, fantazijních |
|
| Tělesná výchova |
Uplatňuje vhodné a bezpečné chování i v méně známém prostředí sportovišť, přírody, silničního provozu. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. |
zásady bezpečného chování na sportovních akcích mimo školu zásady bezpečného používání sportovních potřeb, nářadí a náčiní pohybové hry s míčem a bez míče, dribling, doplňkové sporty |
Ve dnech 22.-26.9.2014 se žáci 6. ročníku zúčastní adaptačního kurzu v Jiřetíně pod Jedlovou, kde se budou věnovat i netradičním pohybovým aktivitám. |
| Člověk a svět práce |
Zhotovení dřevěného kvádru (hrací kostky ). |
Názorné předvedení práce s nářadím a provedení výroby kostky každým žákem. |
|