Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 6. ročník od 08.09.2014 do 19.09.2014

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura V mluveném projevu připraveném i improvizovaném vhodně užívá verbálních, nonverbálních i paralingválních prostředků řeči. Správně třídí slovní druhy. znaková podoba jazyka, složky verbální (slovní), tempo, melodičnost, hlasitost projevu, mimika, gesta a jejich účinek, osnova (koncept) mluveného projevu a její zákonitosti slovní druhy
Anglický jazyk Mluví o své rodině, kamarádech, škole, volném čase a dalších osvojovaných tématech. Rozumí krátkým a jednoduchým textům, vyhledá v nich požadované informace. Promluva na osvojené téma podle předem připravené osnovy nebo s vizuální oporou. Porozumění obsahu krátkého a jednoduchého textu týkajícího se každodenních témat (vybere, přiřadí, ukáže, doplní znak/obrázek/text). Opakování učiva 5. ročníku, příprava na rozřazovací testy, rozřazovací testy proběhnou na začátku týdne od 8.9 a od 15.9 bude vyučování AJ již po skupinách.
Matematicko fyzikální základ Nalézá různá řešení předkládaných nebo zkoumaných situací. Charakterizuje a třídí základní rovinné útvary, provádí početní operace v oboru celých čísel. Slovní úlohy - opakování z 5. ročníku úsečka, přímka, polopřímka pravidla přednosti početních úkonů.
Svět přírody Zhodnotí postavení Země ve Vesmíru. Srovná podstatné vlastnosti Země s ostatními tělesy sluneční soustavy. poloha Země ve Vesmíru vlastnosti země v porovnání s dalšími tělesy naší sluneční soustavy.
Člověk a společnost Charakterizuje život pravěkých sběračů a lovců, jejich materiální a duchovní kulturu. Rozlišuje zásadní přírodní znaky důležité pro vymezení, ohraničení a lokalizaci regionů světa. Rozlišuje a porovnává soukromé vlastnictví, státní vlastnictví a skupinové vlastnictví. Vznik člověka, lidská společnost v pravěku. Přírodní oblasti, podnebné oblasti. Formy vlastnictví.
Estetická výchova vybírá, vytváří a pojmenovává co nejširší škálu prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů. • linie, tvary, textury, objemy, podobnost, kontrast, rytmus, světlostní a barevné kvality
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. pohybové hry s míčem a bez míče, dribling, doplňkové sporty
Člověk a svět práce Seznámení žáků s nářadím ve školní dílně, jak nářadí bezpečně užívat, aby nedošlo při práci s ním ke zranění. Seznámení žáků s evakuačním plánem, ukázání všech únikových cest a vysvětlení jak se chovat při vyhlášení okamžitého opuštění školy. Ukázání jednotlivých druhů nářadí, kde jsou uloženy a jak s nářadím bezpečně manipulovat.