Plán výuky ročníku
Plán výuky pro 8. ročník od 16.06.2014 do 27.06.2014
Poznámka: 16.6.2014-20.6.2014 se žáci osmého ročníku účastní zotavovacího pobytu ve zdravotně příznivém prostředí - Rekreační středisko Blaník
| Předmět | Výstup | Učivo | Další upřesnění |
|---|---|---|---|
| Český jazyk a literatura | Opakování očekávaných výstupů. Hodnocení, sebehodnocení. | ||
| Anglický jazyk | Adekvátně reaguje v běžných formálních i neformálních situacích. Zeptá na základní informace. | Konverzační hry a soutěže. Vyplnění dotazníku - zpětná vazba na projekt Comenius: http://ettcomenius.blogspot.com.es/ | |
| Španělský jazyk | Odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a podobné otázky pokládá. | reakce pomocí slov, jednoduchých slovních spojení a vět na otázky týkající se jeho samotného, členů jeho rodiny a kamarádů otázky a odpovědi na konkrétní informace, které se vztahují k osvojovaným tématům | |
| Německý jazyk | Rozumí obsahu a smyslu jednoduchého textu, v textu vyhledá potřebnou informaci a odpověď na otázku. | Překlad komiksu a jeho interpretace. Celkové opakování. | |
| Matematicko fyzikální základ | Využívá zákona odrazu světla při řešení problémů a úloh. Rozhodne ze znalosti rychlostí světla ve dvou různých prostředích, zda se světlo bude lámat ke kolmici či od kolmice. Využívá znalostí lomu světla při analýze průchodu světla čočkami. | odraz světla základní princip lomu světla praktické důkazy lomu světla čočky | |
| Svět přírody | Uvede příklady kladných i záporných vlivů člověka na životní prostředí a příklady narušení rovnováhy ekosystému. | ochrana životního prostředí, chráněná území globální problémy a jejich řešení | Výchova k myšlení v Evropských a globálních souvislostech - zážitky a zkušenosti z Evropy a světa |
| Člověk a společnost | Opakování očekávaných výstupů. Hodnocení, sebehodnocení. Porovnává a přiměřeně hodnotí politické a hospodářské poměry, zvláštnosti a podobnosti jednotlivých světadílů, vybraných makroregionů světa a vybraných (modelových) států (Austrálie - opakování). | politické a hospodářské poměry Austrálie | |
| Tělesná výchova | zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. | doplňkové sporty |