Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 6. ročník od 02.06.2014 do 13.06.2014

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Rozlišuje základní literární druhy a žánry, porovná je i jejich funkci, uvede jejich výrazné představitele na základě četby a dosavadní znalosti literární teorie a historie. Využívá znalostí o jazykové normě při tvorbě vhodných jazykových projevů podle komunikační situace. Tvoří vlastní literární text podle svých schopností a na základě osvojených znalostí základů literární teorie. Uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla. Porovnává různá ztvárnění téhož námětu v literárním, dramatickém a filmovém zpracování. Starý zákon, Nový zákon práce s chybou gramatickou, lexikální i syntaktickou tvorba textu, rozvoj autorského stylu, užití správné terminologie vnímání, tvorba a reprodukce textu, reprodukce a interpretace (pravidla interpretace) prozaický text zpracovaný do dramatické nebo filmové podoby, termín „motiv “
Anglický jazyk Napíše krátký text, který se týká popisu cizí země, počasí nebo trávení volného času. Závěrečný test Anglické divadelní představení v Redutě
Matematicko fyzikální základ Pracuje s měřítky map a plánů. Využívá zákon o přímočarém šíření světla ve stejnorodém optickém prostředí. Řeší lineární rovnice. Formuluje reálnou situaci pomocí rovnic. Práce s mapou a měřítkem. Šíření světla, zdroje světla, barevné spektrum. Jednoduché lineární rovnice, slovní úlohy řešené pomocí rovnic. Možnost opravy shrnující písemné práce. Průběžné opakování látky, kterou jsme během pololetí probírali.
Člověk a jeho svět zdůvodní nepřijatelnost vandalského chování a aktivně proti němu vystupuje. • projevy vandalismu
Svět přírody Rozlišuje základní systematické skupiny rostlin a určuje jejich význačné zástupce pomocí klíčů a atlasů. Odvodí na základě pozorování přírody závislost a přizpůsobení některých rostlin podmínkám prostředí. rozeznání a systematické zařazení běžných druhů rostlin do taxonomických skupin práce s atlasem adaptace rostlin k různým podmínkám prostředí
Člověk a společnost porovná základní rysy západoevropské, byzantsko-slovanské a islámské kulturní oblasti. popíše podstatnou změnu evropské situace, která nastala v důsledku příchodu nových etnik. • rysy východoevropského, západoevropského a islámského kulturního okruhu • etnický obraz Evropy po stěhování národů - Slované
Estetická výchova reprodukuje na základě svých individuálních hudebních schopností a dovedností různé motivy, témata i části skladeb. • reprodukce zpěvu a jednoduchého doprovodu
Kultura ducha a těla interpretuje umělecká výtvarná vyjádření současnosti i minulosti; vychází při tom ze svých znalostí historických souvislostí i z osobních zkušeností a prožitků. • výtvarné umění období probíraného souběžně v oboru dějepis - SEdm divů světa, významné umění antiky
Tělesná výchova Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v zařazovaných doplňkových sportech. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady průpravná cvičení v přehazované. Užívá osvojované názvosloví na úrovni cvičence. vybíjená, florbal, házená, přihrávaná, sálová kopaná přehazovaná
Člověk a svět práce Dokončení nového výrobku z kovu. Provádění jednotlivých výrobních operací, střihání plechu, řezání železa a pod.