Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 9. ročník od 07.04.2014 do 21.04.2014

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře období 70.let - 80. let 20. století. Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele ve světové literatuře v období 1945 - 1968. Rozpoznává základní rysy významného individuálního stylu autora. Tvoří vlastní literární text podle svých schopností a na základě znalosti odpovídající literární terminologie. Využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů. skupinová práce s díly vybraných autorů autorská poetika, srovnání poetiky vybraných autorů období 19. a 20. století rozvoj autorského stylu, produkce uměleckého textu, požadavky na umělecký text (estetická hodnota uměleckého textu) produkce a reprodukce uměleckého, publicistického a odborného textu, volné psaní, inspirace stylem vybraných českých a světových autorů (stylizace)
Španělský jazyk Odpovídá na jednoduché otázky týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a podobné otázky pokládá. • reakce pomocí slov, jednoduchých slovních spojení a vět na otázky týkající se jeho samotného, členů jeho rodiny a kamarádů • otázky a odpovědi na konkrétní informace, které se vztahují k osvojovaným tématům Espana II; El siglo 20 - Ay de mi Espana Osobnostní a sociální výchova - sociální rozvoj – Komunikace
Německý jazyk Žák je schopen vést rozhovor na ulici, popsat cestu a vyžádat si potřebné informace. Zeptá se, ze které země kdo pochází, kde kdo žije. Předložky se 3. a 4. pádem- opakování. Předložky se 3. pádem. Způsobové sloveso "wollen". Referáty
Matematicko fyzikální základ Intenzivní příprava na přijímací zkoušky - průběžné opakování všech výstupů oboru matematiky na 2. stupni ZŠ Orientuje se v základních pojmech z obalsti Vesmíru průběžné opakování
Svět přírody Určí polohu a objasní stavbu a funkci orgánů a orgánových soustav lidského těla, vysvětlí jejich vztahy. stavba, funkce a význam orgánů, orgánových soustav - nervová soustava.
Člověk a společnost Uvede příklady mezinárodního terorismu a zaujme vlastní postoj ke způsobům jeho potírání. Vyjádří svůj názor na některé globální problémy současnosti. teroristické organizace kdo je terorista? cíle teroristů globální problémy
Estetická výchova Realizuje podle svých individuálních schopností a dovedností písně a skladby různých stylů a žánrů. Zařadí na základě individuálních schopností a získaných vědomostí slyšenou hudbu do stylového období. Porovná slyšenou skladbu z hlediska její slohové a stylové příslušnosti s dalšími skladbami. Vybírá, vytváří a pojmenovává co nejširší škálu prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů. • hudební styly a žánry období od padesátých let 20. století • hudba v proměnách času • znaky hudebních stylů a slohů • linie, tvary, textury, objemy, podobnost, kontrast, rytmus, světlostní a barevné kvality
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti-kondiční formy cvičení, moderní gymnastika. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v odbíjené a zařazovaných doplňkových sportech. Spolurozhoduje osvojené hry a soutěže. Dohodne se na spolupráci a jednoduché taktice vedoucí k úspěchu družstva a dodržuje ji. kondiční cvičení s hudbou, moderní gymnastika (cvičení s obručemi a stuhami) odbíjená, doplňkové sporty, taktika her, obrana, útok