Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 7. ročník od 24.03.2014 do 04.04.2014

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele období od poloviny15. století do druhé poloviny 18. století. Uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla. Rozlišuje významové vztahy gramatických jednotek ve větě jednoduché a souvětí. • renesance a humanismus v Čechách a ve světě • vnímání, tvorba a reprodukce textu, reprodukce a interpretace (pravidla interpretace) • (skladba věty jednoduché, větný člen, významový vztah mezi větnými členy, rozvíjející větné členy, větný člen několikanásobný, graf věty jednoduché) - OPAKOVÁNÍ; souvětí souřadné / podřadné, druhy vedlejších vět W. Shakespeare SOUVĚTÍ v uč. od str. 83
Anglický jazyk Adekvátně reaguje v běžných formálních i neformálních situacích. Poskytne informace, zapojí se do jednoduchého rozhovoru. Dokončování lekce 1 - opakování.
Španělský jazyk Rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou pronášeny pomalu a s pečlivou výslovností a reaguje na ně. vykonávání jednoduchých činností, výběr, řazení a doplňování odpovědí přímý a nepřímý předmět vyjádřený podstatným jménem; číslovky do tisíce
Německý jazyk Popíše jednoduše předměty, školní potřeby a zvířata. Umí se zeptat na předmět a dokáže odpovědět na podobné otázky. Tázací věty, 4. pád podstatných jmen. Reálie německy mluvících zemí (práce s mapou).
Matematicko fyzikální základ řeší polohové a nepolohové konstrukční úlohy; využívá poznatky o zákonitostech tlaku v klidných tekutinách pro řešení konkrétních praktických problémů. osa úsečky a osa úhlu mechanika kapalin, hydrostatický tlak písemná práce 26.3.2014 dle zadání v sešitech
Svět přírody Porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů. Rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních skupin. Třídí a zařadí vybrané organismy do říší a nižších jednotek. Zhodnotí význam živočichů v přírodě i pro člověka. stavba a funkce těla, orgánových soustav (vzdušnicovci - mnohonožky, stonožky, hmyz) rozeznání a zařazení běžných druhů do skupin (mnohonožky, stonožky) práce s atlasem bezobratlí (vzdušnicovci - mnohonožky, stonožky, hmyz) rozšíření a význam živočichů, hospodářsky významné druhy, ochrana živočichů
Člověk a společnost Uvádí významné stavby, osobnosti a pojmy renesančního období. renesance
Estetická výchova Vysvětluje své postoje ke způsobům výtvarného vyjádření s vědomím osobní, společenské a kulturní podmíněnosti svých hodnotových soudů. Vybírá, vytváří a pojmenovává co nejširší škálu prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů. Využívá své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách. • výtvarné vyjadřovací prostředky a jejich kulturní i historická podmíněnost • linie, tvary, textury, objemy, podobnost, kontrast, rytmus, světlostní a barevné kvality • intonování písní, zpěv s hud. doprovodem umění období renesance
Tělesná výchova Usiluje o zlepšení své tělesné zdatnosti. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v přehazované a zařazovaných doplňkových sportech. gymnastika, atletika - skok vysoký přehazovaná, doplňkové sporty Osobnostní výchova, kooperace, kompetice
Člověk a svět práce Navrhne a sestaví jednoduché konstrukční prvky a ověří a porovná jejich funkčnost, nosnost, stabilitu aj.. Dodržuje obecné zásady bezpečnosti a hygieny při práci i zásady bezpečnosti a ochrany při práci s nástroji a nářadím; je schopen poskytnout první pomoc při úrazu. tvorba jednoduchých konstrukčních prvků ze stavebnic tvorba modelů ze stavebnice Merkur, tvorba modelů ze zápalek a špejlí