Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 7. ročník od 06.01.2014 do 17.01.2014

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Rozlišuje a příklady v textu dokládá nejdůležitější způsoby obohacování slovní zásoby a zásady tvoření českých slov, rozpoznává přenesená pojmenování, zvláště v ustálených slovních obratech, úslovích a rčeních. Uvádí základní literární směry světové literatury středověkého období a jejich významné představitele Využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů. • slova domácí a přejatá, význam slov, slovotvorný rozbor, zásady tvoření slov, způsoby obohacování sl. zásoby • ustálená slovní spojení, obraty, úsloví, rčení, přísloví • přehled významných literárních děl středověkého období uč. str. 28 - 29 Kosmas, Dalimil; kronika, legenda, duchovní píseň
Anglický jazyk Reaguje a jednoduché písemné sdělení. Písemné odpovědi s použitím jednoduchých frází, neformální email. Minulý čas prostý a průběhový - 1. lekce nové učebnice.
Španělský jazyk Sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat. Představování a popis sebe, jednotlivých členů rodiny a přátel. osobní zájmena; popis osoby; přídavná jména
Matematicko fyzikální základ určuje vztah přímé anebo nepřímé úměrnosti vyhledává; vyhodnocuje a zpracovává data; využívá Newtonovy zákony pro objasňování či předvídání změn pohybu těles při působení stálé výsledné síly v jednoduchých situacích procvičování trojčlenky a práce s grafy Newtonovy zákony; 7.1. - píšeme třetí shrnující písemnou práci
Svět přírody Porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů. (bezobratlí živočichové) Rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin. Třídí a zařadí vybrané organismy do říší a nižších jednotek. stavba a funkce těla, orgánových soustav (bezobratlí) rozeznánjí a zařazení běžných druhů do skupin (bezobratlí - žahavci, ploštěnci, hlísti) bezobratlí - kmen: žahavci, ploštěnci, hlísti
Člověk a společnost Uvádí význam a přínos posledních přemyslovských panovníků. Rozpozná znaky gotického stylu. Přemysl Otakar I., II. gotika, stavby v ČR i ve světě
Estetická výchova Užívá k tvorbě některé metody uplatňované v současném výtvarném umění a digitálních médiích - počítačová grafika, fotografie, video, animace. Porovnává na konkrétních příkladech různé způsoby výtvarného vyjádření. • počítačová grafika, fotografie, video, animace • různé způsoby výtvarného zpracování stejného námětu či tématu
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v přehazované a zařazovaných doplňkových sportech. Rozlišuje a uplatňuje práva a povinnosti vyplývající z role hráče. basketbalová a volejbalová průprava, průpravná cvičení v přehazované přehazovaná, doplňkové sporty
Člověk a svět práce Sestaví podle návodu, náčrtu, plánu, jednoduchého programu daný model. Navrhne a sestaví jednoduché konstrukční prvky a ověří a porovná jejich funkčnost, nostnost, stabilitu aj. tvorba modelů z různých materiálů tvorba jednoduchých konstrukčních prvků ze stavebnic