Plán výuky ročníku
Plán výuky pro 9. ročník od 07.10.2013 do 18.10.2013
Poznámka: Týdenní intezivní výukový kurz v Mokrosukách
| Předmět | Výstup | Učivo | Další upřesnění |
|---|---|---|---|
| Český jazyk a literatura | Využívá základy studijního čtení - vytvoří otázky a stručné poznámky, výpisky nebo výtah z přečteného textu. Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře v období předválečné a meziválečné avantgardy. Uceleně reprodukuje přečtený text odborný i umělecký, jednoduše popisuje strukturu a jazyk odborného a literárního díla a vlastními slovy interpretuje jeho smysl. | práce s uměleckým textem přehled a ukázky světové a české literatury v období mezi světovými válkami interpretace náročnějšího textu uměleckého i odborného, popis struktury a jazyka uměleckého textu za pomoci odpovídající literární terminologie | |
| Anglický jazyk | Rozumí obsahu zřetelně vyslovované promluvy Vhodně reaguje v běžných každodenních situacích Popíše osoby, místa a věci ze svého každodenního života Vypráví jednoduchý příběh či událost | věty vedlejší slovní zásoba zdraví a nemoc porozumění textu tvorba samostatného vyprávění | četba a poslech "Tři mušketýři" |
| Španělský jazyk | Napíše jednoduché texty týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat. | Tvorba slovních spojení a vět - rodiny, popis osob | Opakování učiva sedmého a osmého ročníku formou her a soutěží. Imperfektum, opisná vazba A punto de + infinitiv, zájmeno todo/toda, záporné zájmeno nada. |
| Německý jazyk | rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou pronášeny pomalu a s pečlivou výslovností a reaguje na ně; sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat; rozumí krátkému jednoduchému textu zejména, pokud má k dispozici vizuální oporu, a vyhledá v něm požadovanou informaci rozumí známým a každodenním výrazům | reakce na jednoduché verbální pokyny učitele při práci s učebnicí, pohybu ve třídě a řešení jazykových úkolů • porozumění jednoduchým otázkám souvisejících s osvojovanými tématy • informace o sobě, své rodině, kamarádech i spolužácích • popis skutečností, se kterými se běžně setkává, za použití jednoduchých slovních spojení a vět • porozumění obsahu krátkého textu vztahujícího se k tématům každodenního života a hledání konkrétní informace | |
| Matematicko fyzikální základ | Násobí a dělí loměnné výrazy Řeší rovnice s neznámou ve jmenovateli Určí podmínky řešitelnosti lomenných výrazů Určí kdy se světlo láme ke kolmici a kdy od kolmice | Lomenné výrazy rovnice podmínky řešitelnosti lom světla | |
| Svět přírody | Rozlišuje chemické prvky a chemické sloučeniny, pojmy užívá ve psrávných souvislostech. Rozliší nejjednodušší uhlovodíky, uvede jejich zdroje, vlastnosti a použití. | chemická vazba, názvosloví jednoduchých organických sloučenin. v praxi význmané uhlovodíky - alkany | |
| Estetická výchova | Interpretuje umělecká výtvarná vyjádření současnosti i minulosti; vychází při tom ze svých znalostí historických souvislostí i z osobních zkušeností a prožitků. | • výtvarné umění období probíraného souběžně ve vzdělávacím oboru dějepis | |
| Tělesná výchova | zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti | průpravné a míčové hry (basketbalová, volejbalová průprava, průpravná cvičení v přehazované) | 15.10. OK - fotbal - chlapci |