Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 9. ročník od 07.10.2013 do 18.10.2013

Poznámka: Týdenní intezivní výukový kurz v Mokrosukách

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Využívá základy studijního čtení - vytvoří otázky a stručné poznámky, výpisky nebo výtah z přečteného textu. Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře v období předválečné a meziválečné avantgardy. Uceleně reprodukuje přečtený text odborný i umělecký, jednoduše popisuje strukturu a jazyk odborného a literárního díla a vlastními slovy interpretuje jeho smysl. práce s uměleckým textem přehled a ukázky světové a české literatury v období mezi světovými válkami interpretace náročnějšího textu uměleckého i odborného, popis struktury a jazyka uměleckého textu za pomoci odpovídající literární terminologie
Anglický jazyk Rozumí obsahu zřetelně vyslovované promluvy Vhodně reaguje v běžných každodenních situacích Popíše osoby, místa a věci ze svého každodenního života Vypráví jednoduchý příběh či událost věty vedlejší slovní zásoba zdraví a nemoc porozumění textu tvorba samostatného vyprávění četba a poslech "Tři mušketýři"
Španělský jazyk Napíše jednoduché texty týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat. Tvorba slovních spojení a vět - rodiny, popis osob Opakování učiva sedmého a osmého ročníku formou her a soutěží. Imperfektum, opisná vazba A punto de + infinitiv, zájmeno todo/toda, záporné zájmeno nada.
Německý jazyk rozumí jednoduchým pokynům a otázkám učitele, které jsou pronášeny pomalu a s pečlivou výslovností a reaguje na ně; sdělí jednoduchým způsobem základní informace týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat; rozumí krátkému jednoduchému textu zejména, pokud má k dispozici vizuální oporu, a vyhledá v něm požadovanou informaci rozumí známým a každodenním výrazům reakce na jednoduché verbální pokyny učitele při práci s učebnicí, pohybu ve třídě a řešení jazykových úkolů • porozumění jednoduchým otázkám souvisejících s osvojovanými tématy • informace o sobě, své rodině, kamarádech i spolužácích • popis skutečností, se kterými se běžně setkává, za použití jednoduchých slovních spojení a vět • porozumění obsahu krátkého textu vztahujícího se k tématům každodenního života a hledání konkrétní informace
Matematicko fyzikální základ Násobí a dělí loměnné výrazy Řeší rovnice s neznámou ve jmenovateli Určí podmínky řešitelnosti lomenných výrazů Určí kdy se světlo láme ke kolmici a kdy od kolmice Lomenné výrazy rovnice podmínky řešitelnosti lom světla
Svět přírody Rozlišuje chemické prvky a chemické sloučeniny, pojmy užívá ve psrávných souvislostech. Rozliší nejjednodušší uhlovodíky, uvede jejich zdroje, vlastnosti a použití. chemická vazba, názvosloví jednoduchých organických sloučenin. v praxi význmané uhlovodíky - alkany
Estetická výchova Interpretuje umělecká výtvarná vyjádření současnosti i minulosti; vychází při tom ze svých znalostí historických souvislostí i z osobních zkušeností a prožitků. • výtvarné umění období probíraného souběžně ve vzdělávacím oboru dějepis
Tělesná výchova zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti průpravné a míčové hry (basketbalová, volejbalová průprava, průpravná cvičení v přehazované) 15.10. OK - fotbal - chlapci