Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 6. ročník od 23.09.2013 do 04.10.2013

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Dorozumívá se kultivovaně, výstižně, jazykovými prostředky vhodnými pro danou komunikační situaci. Správně třídí slovní druhy. Tvoří spisovné tvary slov a vědomě jich používá ve vhodné komunikační situaci. Formuluje ústně i písemně dojmy ze své četby, návštěvy divadelního nebo filmového představení a názory na umělecké dílo. vrstvy národního jazyka, spisovná a nespisovná čeština, český jazyk hovorový a obecný, nářeční a nadnářeční útvary, důraz na psací písmo při psané komunikaci skloňování jmenné, zájmenné, složené, gramatické kategorie ohebných slovních druhů, druhy přídavných jmen, vypravování, popis, zachycení dojmu z uměleckého díla textem i obrazem, formulace vlastního názoru
Anglický jazyk Vyplní údaje o sobě do formuláře. Popíše osobu, zvíře, věc Použití přítomných časů - prostého a průběhového
Matematicko fyzikální základ Využívá prakticky poznatky působení magnetického pole na magnet. Magnetické pole, vlastnosti pernamentního magnetu. Částečně budeme opakovat i početní operace s přirozenými a celými čísly - násobení,dělení, sčítání, odečítání.
Člověk a jeho svět objasní význam vůle při dosahování cílů a překonávání překážek. • vědět jak umět řešit problémy a chtít řešit problémy V týdnu od 23.9. do 27.9.2013 je realizován ozdravný pobyt v Jiřetíně pod Jedlovou.
Svět přírody Zhodnotí důsledky pohybů země na život lidí a organismů. Uplatňuje v praxi zásady bezpečného pohybu a pobytu v krajině, uplatňuje v modelových situacích zásady bezpečného chování a jednání při mimořádných událostech. Základní pohyby Země. Zásady bezpečného pobytu v přírodě, první pomoc a transport zraněného, zásady chování v případě mimořádné události. Žáci naplní tento výstup na ozdravném pobytu v Jiřetíně pod Jedlovou ve dnech 23.-27.9.2013.
Člověk a společnost objasní význam zemědělství, dobytkářství a zpracování kovů pro lidskou společnost. rozlišuje zásadní přírodní znaky důležité pro vymezení, ohraničení a lokalizaci regionů světa. • neolitická revoluce • přírodní oblasti, podnebné oblasti
Estetická výchova interpretuje umělecká výtvarná vyjádření současnosti i minulosti; vychází při tom ze svých znalostí historických souvislostí i z osobních zkušeností a prožitků. • výtvarné umění období probíraného souběžně v oboru dějepis - období neolitu.
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Uplatňuje vhodné a bezpečné chování i v méně známém prostředí sportovišť, přírody, silničního provozu. pohybové hry, netradiční hry, turistika a pobyt v přírodě zásady bezpečného chování na sportovních akcích ve škole i mimo školu, zásady bezpečného používání sportovních potřeb, nářadí a náčiní Žáci naplní tyto výstupy na ozdravném pobytu v Jiřetíně pod Jedlovou ve dnech 23.-27.9.2013.
Člověk a svět práce Zahjení práce s ručním nářadím, výroba dřevěné krychle (hrací kostky). Názorné předvedení práce - s pilou na dřevo, úhelníkem, rašplí a pilníkem.