Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 6. ročník od 09.09.2013 do 20.09.2013

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Využívá znalostí o jazykové normě při tvorbě vhodných jazykových projevů podle komunikační situace. Využívá poznatků o jazyce a stylu ke gramaticky i věcně správnému písemnému projevu a k tvořivé práci s textem nebo i k vlastnímu tvořivému psaní na základě svých dispozic a osobních zájmů. Dorozumívá se kultivovaně, výstižně, jazykovými prostředky vhodnými pro danou komunikační situaci. Používá pravidla pro psaní správných koncovek v přísudku. Správně třídí slovní druhy. • výběr vhodných jazykových prostředků pro vypravování, produkce textu, rozvoj autorského stylu, správné užití jazykových prostředků vzhledem k záměru autora textu, vypravování vrstvy národního jazyka, spisovná a nespisovná čeština, český jazyk hovorový a obecný, nářeční a nadnářeční útvary, důraz na psací písmo při psané komunikaci shoda přísudku s několikanásobným a všeobecným podmětem slovní druhy
Anglický jazyk Zeptá se na základní informace Vyplní základní údaje do formuláře zjišťování informací z běžného života a zážitků z prázdnin vyplnění dotazníku Rozřazovací testy a rozdělení žáků do skupin podle znalostí.
Matematicko fyzikální základ Provádí početní operace v oboru celých čísel. Znázorní čísla na číselné ose. Nalézá různá řešení předkládaných nebo zkoumaných situací. Monitoring a opakování matematických dovedností. Záporná čísla, znázornění čísel na číselné ose. Početní operace s celými čisly. Pravidla přednosti početních úkonů.
Člověk a jeho svět rozlišuje a porovnává soukromé vlastnictví, státní vlastnictví a skupinové vlastnictví. • formy vlastnictví
Svět přírody Zhodnotí postavení Země ve Vesmíru. Srovná podstatné vlastnosti Země s ostatními tělesy sluneční soustavy. Prokáže na konkrétních příkladech tvar planety Země. poloha Země ve Vesmíru vlastnosti Země v porovnání s dalšími tělesy sluneční soustavy tvar Země
Člověk a společnost charakterizuje život pravěkých sběračů a lovců, jejich materiální a duchovní kulturu. rozlišuje zásadní přírodní znaky důležité pro vymezení, ohraničení a lokalizaci regionů světa. • vznik člověka, lidská společnost v pravěku • přírodní oblasti, podnebné oblasti
Estetická výchova interpretuje umělecká výtvarná vyjádření současnosti i minulosti; vychází při tom ze svých znalostí historických souvislostí i z osobních zkušeností a prožitků. • výtvarné umění období probíraného souběžně v oboru dějepis
Kultura ducha a těla vyhledává souvislosti mezi hudbou a jinými druhy umění. • vztah hudby, výtvarného a dalších druhů umění
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. pohybové hry, míčové hry
Člověk a svět práce dodržuje obecné zásady bezpečnosti a hygieny při práci i zásady bezpečnosti a ochrany při práci s nástroji a nářadím užívá technickou dokumentaci, připraví si vlastní jednoduchý náčrt výrobku bezpečnost a ochrana zdraví při práci pracovní pomůcky tvorba náčrtu