| Anglický jazyk |
žák rozumí zřetelně vyslovované promluvě žák čte s porozuměním přiměřeně obtížný text (viz jednotlivé skupiny) v textu vyhledá známé výrazy a odpovědi na otázky stručně reprodukuje obsah promluvy nebo přečteného textu |
PRÁCE S ČASOPISEM R+R rozvoj dovednosti mluvení práce s osvojenými gramatickými strukturami hodnocení a sebehodnocení slovesné formy v minulém čase (modální slovesa, used to opakování budoucích časů (Holiday) |
|
| Španělský jazyk |
Rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám. |
V restauraci a hotelu. |
|
| Německý jazyk |
rozumí obsahu a smyslu jednoduchého textu; zapojí se do jednoduché, pečlivě vyslovované konverzace |
porozumění návodu, receptu; pravidla pro tvoření vět se slovesy s odlučitelnou předponou; vyjadřování velikosti a množství; omluva, přání; sjednání si schůzky; rozlišování tykání a vykání |
|
| Matematicko fyzikální základ |
Řeší úlohy s využitím dělitelnosti Vytváří sítě těles |
dělitenost, sítě těles |
|
| Svět přírody |
Rozlišuje jednotlivá geologická období podle charakteristických znaků. Opakování očekávaných vstupů za 8. ročník |
geologický vývoj, práce s geologickou mapou |
|
| Člověk a společnost |
Umění 19. století. |
nově vzniklé směry - impresionismus, kubismus... atd. |
v průběhu týdne důraz na ústní zkoušení vybraných témat |
| Estetická výchova |
ověřuje komunikační účinky vybraných, upravených nebo samostatně vytvořených výtvarných vyjádření v sociálních vztazích. vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření. obměňuje různé vlastnosti prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů pro získání osobitých výsledků. |
komunikační obsah vizuálně obrazných vyjádření kresba, malba, kombinace výtv. technik |
|
| Tělesná výchova |
Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v košíkové, odbíjené a zařazovaných doplňkových sportech. Dohodne se na spolupráci a jednoduché taktice vedoucí k úspěchu družstva a dodržuje ji. |
košíková, odbíjená, florbal, přihrávaná, různé obměny přehazované |
|
| Člověk a svět práce |
orientuje se v pracovních činnostech vybraných profesí |
shrnutí, esej na téma "Co je a co není normální" |
|