Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 8. ročník od 27.05.2013 do 07.06.2013

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Dorozumívá se kultivovaně, výstižně, jazykovými prostředky vhodnými pro danou komunikační situaci. Samostatně připraví a s oporou o text přednese referát. Rozlišuje základní literární druhy a žánry, porovná je i jejich funkci, uvede jejich výrazné představitele. • jazyková norma, řečová etiketa, důraz na psací písmo v psané komunikaci • odborný referát (využití terminologie oboru) • typické žánry literatury 19. století, proměna jejich podoby (povídka, román a jeho druhy, epická a lyrická poezie, balada, romance, poema) počátky moderny
Anglický jazyk žák rozumí textu v učebnici žák převypráví obsah žák zná a užívá požadovanou slovní zásobu žák rozumí slyšenému ústnímu projevu oblečení slovní zásoba lekce 2, odd A,B minulý čas prostý a průběhový poslech vyprávění konverzační dovednosti - rozvoj ustálené výrazy a slovní spojení
Španělský jazyk Rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám. V restauraci a hotelu.
Německý jazyk rozumí obsahu a smyslu jednoduchého textu; zapojí se do jednoduché, pečlivě vyslovované konverzace porozumění návodu, receptu; pravidla pro tvoření vět se slovesy s odlučitelnou předponou; vyjadřování velikosti a množství; omluva, přání; sjednání si schůzky; rozlišování tykání a vykání
Matematicko fyzikální základ Pozná a sestrojí sítě těles Využívá znaky dělitelnosti při řešení úloh Sítě těles Dělitelnost přirozených čísel Pololetní písemné práce 30.5. 4.6. Témata viz web. (vše od 15.1.2013)
Svět přírody Rozlišuje jednotlivá geologická období podle charakteristických znaků. geologický vývoj, práce s geologickou mapou
Člověk a společnost Orientuje se ve druhé polovině 19. století v českých zemích. Objasní význam právní úpravy důležitých vztahů - vlastnictví, pracovní poměr, manželství. stavba Národního divadla Národní obrození smlouvy, náležitosti smluv
Estetická výchova využívá své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách. vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření. obměňuje různé vlastnosti prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů pro získání osobitých výsledků. zpěv s hud. doprovodem, reflexe hud. poslechu kresba a malba změna efektu výtv. objektu v souvislosti se změnou použitých výtv. prostředků
Informatika opakování zlomků
Tělesná výchova Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v košíkové, odbíjené a zařazovaných doplňkových sportech. Dohodne se na spolupráci a jednoduché taktice vedoucí k úspěchu družstva a dodržuje ji.
Člověk a svět práce žák se orientuje v podmínkách potřebných pro výkon zaměstnání tvorba norem, právní minimum - konkrétní oblasti