| Český jazyk a literatura |
Uspořádá v textu informace s ohledem na jeho účel, vytvoří souvislý a logicky uspořádaný text s dodržováním pravidel mezivětného navazování. |
tvorba časopisu |
PT -mediální výchova |
| Anglický jazyk |
Písemně, gramaticky správně tvoří a obměňuje jednoduché věty a krátké texty. |
Opakování učiva a procvičování gramatiky dle potřeb jednotlivých skupin. |
|
| Španělský jazyk |
Rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám. |
Restaurace, pošta, banka, služby, hotel. |
|
| Matematicko fyzikální základ |
Načrtne a sestrojí obraz jednoduchých těles v rovině. Objasní (kvalitativně) pomocí poznatků o gravitačních silách pohyb planet kolem Slunce a měsíců planet kolem planet. Odliší hvězdu od planety na základě jejich vlastností. |
základy výkresové dokumentace pohyb planet a vesmírných těles vlastnosti hvězd, vlastnosti planet |
narýsovat technický výkres zadaný na webu školy, termín odevzdání je 7.6. |
| Člověk a jeho svět |
Prokáže základní orientaci v problémech současného světa. |
· aktuální problémy světa, ČR |
|
| Svět přírody |
Zhodnotí využití prvotních a druhotných surovin z hlediska trvale udržitelného rozvoje na Zemi. Orientuje se v přípravě a využití různých látek v praxi a jejich vlivech na životní prostředí a zdraví člověka. |
chemická výroba - rizika v souvislosti s životním prostředím, recyklace surovin plasty a syntetická vlákna léčivé a návykové látky pesticidy, detergenty průmyslová hnojiva |
|
| Člověk a společnost |
Hodnotí a porovnává na přiměřené úrovni lidský a hospodářský potenciál České republiky v evropském a světovém kontextu. Uvede konkrétní příklady důležitosti a potřebnosti dějepisných poznatků. |
· hospodářský potenciál a lidské zdroje České republiky • současnost se v budoucnosti stane minulostí. |
|
| Estetická výchova |
Porovná slyšenou skladbu z hlediska její slohové a stylové příslušnosti s dalšími skladbami. |
Znaky hudebních stylů a slohů. |
|
| Tělesná výchova |
Aktivně vstupuje do organizace svého pohybového režimu, některé pohybové činnosti zařazuje pravidelně a s konkrétním účelem. Spolurozhoduje osvojené hry a soutěže. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v košíkové, odbíjené a zařazovaných doplňkových sportech. |
úpolová cvičení |
|
| Člověk a svět práce |
- dodržuje obecné zásady bezpečnosti a hygieny při práci i zásady bezpečnosti a ochrany při práci s nástroji a nářadím; poskytne první pomoc při úrazu |
pracovní prostor, zvukové limity, úrazy při únavě |
|