Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 9. ročník od 27.05.2013 do 07.06.2013

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uspořádá v textu informace s ohledem na jeho účel, vytvoří souvislý a logicky uspořádaný text s dodržováním pravidel mezivětného navazování. tvorba časopisu PT -mediální výchova
Anglický jazyk Písemně, gramaticky správně tvoří a obměňuje jednoduché věty a krátké texty. Opakování učiva a procvičování gramatiky dle potřeb jednotlivých skupin.
Španělský jazyk Rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám. Restaurace, pošta, banka, služby, hotel.
Matematicko fyzikální základ Načrtne a sestrojí obraz jednoduchých těles v rovině. Objasní (kvalitativně) pomocí poznatků o gravitačních silách pohyb planet kolem Slunce a měsíců planet kolem planet. Odliší hvězdu od planety na základě jejich vlastností. základy výkresové dokumentace pohyb planet a vesmírných těles vlastnosti hvězd, vlastnosti planet narýsovat technický výkres zadaný na webu školy, termín odevzdání je 7.6.
Člověk a jeho svět Prokáže základní orientaci v problémech současného světa. · aktuální problémy světa, ČR
Svět přírody Zhodnotí využití prvotních a druhotných surovin z hlediska trvale udržitelného rozvoje na Zemi. Orientuje se v přípravě a využití různých látek v praxi a jejich vlivech na životní prostředí a zdraví člověka. chemická výroba - rizika v souvislosti s životním prostředím, recyklace surovin plasty a syntetická vlákna léčivé a návykové látky pesticidy, detergenty průmyslová hnojiva
Člověk a společnost Hodnotí a porovnává na přiměřené úrovni lidský a hospodářský potenciál České republiky v evropském a světovém kontextu. Uvede konkrétní příklady důležitosti a potřebnosti dějepisných poznatků. · hospodářský potenciál a lidské zdroje České republiky • současnost se v budoucnosti stane minulostí.
Estetická výchova Porovná slyšenou skladbu z hlediska její slohové a stylové příslušnosti s dalšími skladbami. Znaky hudebních stylů a slohů.
Tělesná výchova Aktivně vstupuje do organizace svého pohybového režimu, některé pohybové činnosti zařazuje pravidelně a s konkrétním účelem. Spolurozhoduje osvojené hry a soutěže. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v košíkové, odbíjené a zařazovaných doplňkových sportech. úpolová cvičení
Člověk a svět práce - dodržuje obecné zásady bezpečnosti a hygieny při práci i zásady bezpečnosti a ochrany při práci s nástroji a nářadím; poskytne první pomoc při úrazu pracovní prostor, zvukové limity, úrazy při únavě