Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 6. ročník od 13.05.2013 do 24.05.2013

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura rozlišuje základní literární druhy a žánry, porovná je i jejich funkci, uvede jejich výrazné představitele na základě četby a dosavadní znalosti literární teorie a historie. tvoří spisovné tvary slov a vědomě jich používá ve vhodné komunikační situaci. literární druh a žánr, literární druhy (lyrika, epika, drama), poezie a próza, antický mýtus (báje), epos, řecké drama, Starý zákon slovesa
Anglický jazyk Sestaví jednoduché ústní sdělení týkající se situací souvisejících s životem v rodině, škole a probíranými tematickými okruhy. sdělení v rámci probrané slovní zásoby Velká Británie, země světa, světadíly, části města, stupňování přídavných jmen, as….as
Matematicko fyzikální základ - řeší lineární rovnice; - formuluje a řeší reálnou situaci pomocí rovnic; - pracuje s měřítky map a plánů; nalézá různá řešení předkládaných nebo zkoumaných situací; lineární rovnice; ekvivalentní úpravy rovnic (úpravy bez násobení a dělení); slovní úlohy
Svět přírody Odvodí na základě pozorování uspořádání rostlinného tělo od buňky přes pletiva až k jednotlivým orgánům. Rozlišuje základní systematické skupiny rostlin a určuje jejich význačné zástupce pomocí klíčů a atlasů. Rozpozná, porovná a objasní funkci jednotlivých orgánů (orgánových soustav) rostlin. uspořádání stavby rostlinného těla rozeznání a systematické zařazení běžných druhů rostlin do taxonomických skupin práce s atlasem stavba, funkce a význam jednotlivých orngánových soustav rostlin
Estetická výchova vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření. dokáže ocenit kvalitní vokální projev druhého. • uplatňování vyjadřovacích prostředků vizuálních, hmatových (dotekových), statických, dynamických, fantazijních, symbolických, expresivních a mediálních • vlastní a cizí vokální projev
Informatika - ověřuje věrohodnost informací a informačních zdrojů, posuzuje jejich závažnost a vzájemnou návaznost; - používá informace z různých informačních zdrojů a vyhodnocuje jednoduché vztahy mezi údaji; - využití internetových map , plánování tras, popis map
Tělesná výchova Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje ve vybíjené a zařazovaných doplňkových sportech. "vybíjená doplňkové sporty"
Člověk a svět práce Vyrobení ocelového svícnu. Zahájení prací dle výkresu výrobku a pracovního postupu.