Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 7. ročník od 29.04.2013 do 10.05.2013

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Samostatně pracuje s Pravidly českého pravopisu, se Slovníkem spisovné češtiny a s dalšími slovníky a příručkami. Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele období od poloviny15. století do druhé poloviny 18. století. orientace ve Slovníku spisovné češtiny, Slovníku synonym, Slovníku cizích slov, renesance - opakování, nástup baroka
Anglický jazyk jednoduchým způsobem se domluví v běžných každodenních situacích Konverzační situace v rodině
Španělský jazyk Sdělí ústně i písemně základní údaje o své osobě, své rodině a běžných každodenních situacích, vyplní základní údaje do formulářů. Rodina, popis osoby a jejího charakteru
Německý jazyk Rozumí jednoduchým pokynům a adekvátně na ně reaguje. ve škole a ve třídě, základní předložky pro 3. a 4. pád
Matematicko fyzikální základ Řeší aplikační úlohy na procenta. pojem procento, příklady s procenty, slovní úlohy s procenty
Člověk a jeho svět Porovnává státy světa a zájmové integrace států světa na základě podobných a odlišných znaků. sektorová a odvětvová struktura hospodářství, územní dělba práce
Svět přírody Porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů, určuje funkci jednotlivých orgánů. Rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních skupin (bezobratlí). Odvodí na základě pozorování základní projevy chování živočichů v přírodě, na příkladech objasní jejich způsob života. Popíše základní rozdíly mezi buňkou rostlin, živočichů a bakterií, objasní funkci základních organel. stavba a funkce těla, orgánových soustav (hmyz, ostnokožci) rozeznání a zařazení běžných druhů do skupin (blanokřídlí, ostnokožci) struktura rostlinné, živočišné, bakteriální buňky, vyhledání společných a odlišných znaků
Člověk a společnost Objasní postavení českého státu v podmínkách Evropy rozdělené do řady mocenských a náboženských center a jeho postavení uvnitř habsburské monarchie. Rozlišuje a porovnává úlohu výroby, obchodu a služeb, uvede příklady jejich součinnosti. český stát a jeho postavení od poloviny 15. století do roku 1618 hospodářské sféry primární, sekundární, terciární, kvartérní
Estetická výchova interpretuje umělecká výtvarná vyjádření současnosti i minulosti; vychází při tom ze svých znalostí historických souvislostí i z osobních zkušeností a prožitků. využívá své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách. vybírá, kombinuješ a vytváříš prostředky pro vlastní osobité vyjádření. výtvarné umění období probíraného souběžně v oboru dějepis zpěv s hudebním doprovodem, reflexe hud. poslechu kresba, malba, kombinace výtv. technik
Informatika Využívá poznatky o zákonitostech tlaku v klidných tekutinách pro řešení konkrétních praktických problémů. mechanika kapalin, hydrostatický tlak
Tělesná výchova Osvojované pohybové dovendnosti tvořivě aplikuje v přehazované. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. přehazovaná průpravné a míčové hry (basketbal a volejbal)
Člověk a svět práce Dodržuješ obecné zásady bezpečnosti a hygieny při práci, jsi schopen poskytnout první pomoc při úrazu. Navrhneš a sestavíš jednoduché konstrukční prvky a ověříš a porovnáš jejich funkčnost, nosnost, stabilitu aj.