Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 6. ročník od 15.04.2013 do 26.04.2013

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura správně třídí slovní druhy, tvoří spisovné tvary slov a vědomě jich používá ve vhodné komunikační situaci. zapojuje se do diskuse, řídí ji a využívá zásad komunikace a pravidel dialogu. číslovky a jejich skloňování použití vhodných komunikačních prostředků vzhledem k záměru mluvčího a kom. situaci
Matematicko fyzikální základ - provádí početní operace v oboru racionálních čísel; - zná základní fyzikální jednotky a jejich převody; početní operace se zlomky - násobení a dělení - smíšené číslo, slovní úlohy se zlomky, složitější početní operace se zlomky - přednsoti početních úkonů; převody jednotek a měření záklandích fyzikálních veličin;
Svět přírody Rozpozná naše nejznámější jedlé a jedovaté houby s plodnicemi a porovná je podle charakteristických znaků. Vysvětlí různé způsoby výživy hub a jejich význam v ekosystémech a místo v potravních řetězcích. Ovládá základy praktické topografie a orientace v terénu. Aplikuje v terénu praktické postupy při pozorování, zobrazování a hodnocení krajiny. Přiměřeně hodnotí geografické objekty, jevy a proces v krajinné sféře, jejich určité pravidelnosti, zákonitosti a odlišnosti, jejich vzájemnou souvislost a podmíněnost. Rozeznává hranice (bariéry) mezi podstatnými prostorovými složkami v krajině. stavba a rozdělení hub, práce s atlasem hub, zásady sběru, první pomoc při otravě houbami členění z hlediska výživy hub, význam hub orientační body, stanoviště, určování světových stran, pohyb podle mapy jednoduchý náčrtek krajiny, situační plán,schématický náčrtek pochodové osy, hodnocení přírodních jevů a ukazatelů
Estetická výchova na základě individuálních hudebních schopností a pohybové vyspělosti předvede jednoduchou pohybovou vazbu. vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření. • pohybová improvizace • uplatňování vyjadřovacích prostředků vizuálních, hmatových (dotekových), statických, dynamických, fantazijních, symbolických, expresivních a mediálních
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje ve vybíjené a zařazovaných doplňkových sportech. Rozumí osvojovanému názvosloví na úrovni cvičence. Rozlišuje a uplatňuje práva a povinnosti vyplývající z role hráče. basketbalová a volejbalová průprava vybíjená, doplňkové sporty průřezové téma: osobnostní a sociální výchova - sociální rozvoj - kooperace, kompetice
Člověk a svět práce Zhotovení výrobku z kovu ( svícnu ). Výkres vypracovaný žáky a pracovní postup.