Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 7. ročník od 01.04.2013 do 12.04.2013

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uceleně reprodukuje přečtený text, jednoduše popisuje strukturu a jazyk literárního díla a vlastními slovy interpretuje smysl díla. Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele období od poloviny15. století do druhé poloviny 18. století. Dekameron renesanční literatura
Anglický jazyk V textech vyhledá známé výrazy, fráze a odpovědi na otázky. Práce s anglickým textem práce na výstupech projektu Comenius - zpracovávání prezentace k španělské legendě
Španělský jazyk Rozumí obsahu a smyslu jednoduchého textu. slovesa s přehláskou
Německý jazyk Rozumí jednoduchým pokynům a adekvátně na ně reaguje. ve škole a ve třídě, základní předložky pro 3. a 4. pád
Matematicko fyzikální základ Odhaduje a vypočítá objem a povrch těles. Využívá s porozuměním vztah mezi hustotou, hmotností a objemem při řešení praktických problémů. kvádr hustota látek, vztah mezi hmotností, hustotou a objemem
Člověk a jeho svět Rozlišuje, ze kterých zdrojů pocházejí příjmy státu a do kterých oblastí stát směruje své výdaje. státní rozpočet – zdroje a výdaje
Svět přírody Porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů, určuje funkci jednotlivých orgánů. Rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních skupin (bezobratlí). Třídí a zařadí vybrané organismy do říší a nižších jednotek. stavba a funkce těla, orgánových soustav (hmyz) rozeznání a zařazení běžných druhů do skupin (hmyz-vážky, ploštice, rovnokřídlí) práce s atlasem
Člověk a společnost Vysvětlí myšlenky žádající reformu církve včetně reakce církve na tyto požadavky. Vysvětlí znovuobjevení antického ideálu člověka. snahy o reformu římskokatolické církve a postoj církve k nim renesance a humanismus, renesanční památky
Estetická výchova porovnává na konkrétních příkladech různé způsoby výtvarného vyjádření. využívá své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách. vybírá, kombinuješ a vytváříš prostředky pro vlastní osobité vyjádření. různé způsoby výtvarného zpracování stejného námětu či tématu zpěv s hudebním doprovodem kresba, malba, kombinace technik
Tělesná výchova Osvojované pohybové dovendnosti tvořivě aplikuje v přehazované. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. přehazovaná. průpravné a míčové hry (basketbal a volejbal)
Člověk a svět práce Sestaví podle návodu, náčrtu, plánu, jednoduchého programu daný model. Navrhne a sestaví jednoduché konstrukční prvky a ověří a porovná jejich funkčnost, nosnost, stabilitu aj.. tvorba modelů z různých materiálů tvorba jednoduchých konstrukčních prvků ze stavebnic