| Český jazyk a literatura |
Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře období od konce 18. století do poloviny 19. století. Ověřuje fakta pomocí otázek nebo porovnáváním s dostupnými informačním zdroji. Rozlišuje významové vztahy gramatických jednotek v souvětí. |
romantismus v Čechách a ve světě, K. H. Mácha konfrontace informačních zdrojů, média -kniha, TV, rádio, internet, tisk shrnutí, grafy souvětí |
|
| Anglický jazyk |
žák určí hlaví myšlenku v textu žák vytvoří krátký strukturovaný text žák čte plynule a foneticky správně žák tvoří gramaticky správně věty |
práce s textem (extension - Famous Britons) tvorba slov (compound words, affixes) nácvik rozhovorových vzorů shrnutí a opakování učiva |
|
| Španělský jazyk |
Zapojí se do jednoduché pečlivě vyslovované konverzace. |
přídavná jména, příslovce- konverzace s použitím stupňování přídavných jmen |
|
| Německý jazyk |
rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám; písemně sdělí základní údaje o své osobě, své rodině a běžných každodenních situacích |
sloveso nacházet se; umístění předmětů a budov; orientace v prostoru, na poště, v bance, v restauraci, v hotelu; časový rozvrh dne |
|
| Matematicko fyzikální základ |
určí hodnotu výrazu sčítá a násobí mnohočleny rozpozná ve svém okolí zdroje zvuku a kvalitně analyzuje příhodnost daného prostředí pro číření zvuku |
operace s výrazy, sčítání a odečítání mnohočlenů, roznásobení závorky zdroje zvuku, podmínky šíření zvuku |
|
| Svět přírody |
Orientuje se v periodické soustavě prvků, rozpozná vybrané kovy a nekovy a usuzuje na jejich možné vlastnosti. rozpozná podle charakteristicých vlastností vybrané nerosty s použitím určovacích pomůcek. |
vlastnosti a použití vybraných prvků, skupiny a periody v periodické soustavě prvků vznik, vlastnosti, třídění a praktické využití vybraných nerostů, krystalizace |
|
| Estetická výchova |
ve svých výtvarných vyjádřeních uplatňuje vlastní zkušenosti, vjemy, představy a poznatky. využívá své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách. |
krsba, malba, uplatnění podnětů při vlastní tvorb zpěv s hudebním doprovodem |
|
| Tělesná výchova |
Samostatně využívá osvojené kompenzační a relaxační techniky a sociální dovednosti k regeneraci organismu, překonání únavy a předcházení stresovým situacím. Z nabídky zvolí vhodný rozvojový program ke zlepšení své tělesné zdatnosti. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. |
kompenzační, relaxační, regenerační techniky, stres a jeho vztah ke zdraví kondiční programy herní kombinace v košíkové a odbíjené, gymnastická průprava, cvičení s obručemi a na balančních plochách |
|