Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 8. ročník od 21.01.2013 do 08.02.2013

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře období od konce 18. století do poloviny 19. století. Ověřuje fakta pomocí otázek nebo porovnáváním s dostupnými informačním zdroji. Rozlišuje významové vztahy gramatických jednotek v souvětí. romantismus v Čechách a ve světě, K. H. Mácha konfrontace informačních zdrojů, média -kniha, TV, rádio, internet, tisk shrnutí, grafy souvětí
Anglický jazyk žák určí hlaví myšlenku v textu žák vytvoří krátký strukturovaný text žák čte plynule a foneticky správně žák tvoří gramaticky správně věty práce s textem (extension - Famous Britons) tvorba slov (compound words, affixes) nácvik rozhovorových vzorů shrnutí a opakování učiva
Španělský jazyk Zapojí se do jednoduché pečlivě vyslovované konverzace. přídavná jména, příslovce- konverzace s použitím stupňování přídavných jmen
Německý jazyk rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám; písemně sdělí základní údaje o své osobě, své rodině a běžných každodenních situacích sloveso nacházet se; umístění předmětů a budov; orientace v prostoru, na poště, v bance, v restauraci, v hotelu; časový rozvrh dne
Matematicko fyzikální základ určí hodnotu výrazu sčítá a násobí mnohočleny rozpozná ve svém okolí zdroje zvuku a kvalitně analyzuje příhodnost daného prostředí pro číření zvuku operace s výrazy, sčítání a odečítání mnohočlenů, roznásobení závorky zdroje zvuku, podmínky šíření zvuku
Svět přírody Orientuje se v periodické soustavě prvků, rozpozná vybrané kovy a nekovy a usuzuje na jejich možné vlastnosti. rozpozná podle charakteristicých vlastností vybrané nerosty s použitím určovacích pomůcek. vlastnosti a použití vybraných prvků, skupiny a periody v periodické soustavě prvků vznik, vlastnosti, třídění a praktické využití vybraných nerostů, krystalizace
Estetická výchova ve svých výtvarných vyjádřeních uplatňuje vlastní zkušenosti, vjemy, představy a poznatky. využívá své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách. krsba, malba, uplatnění podnětů při vlastní tvorb zpěv s hudebním doprovodem
Tělesná výchova Samostatně využívá osvojené kompenzační a relaxační techniky a sociální dovednosti k regeneraci organismu, překonání únavy a předcházení stresovým situacím. Z nabídky zvolí vhodný rozvojový program ke zlepšení své tělesné zdatnosti. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. kompenzační, relaxační, regenerační techniky, stres a jeho vztah ke zdraví kondiční programy herní kombinace v košíkové a odbíjené, gymnastická průprava, cvičení s obručemi a na balančních plochách