Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 9. ročník od 21.01.2013 do 08.02.2013

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele ve světové literatuře v období 1945 - 1968. charakteristika doby, Tolkien, Camus, Bulgakov, Beckett, Kerouac, Ginsberg
Anglický jazyk Rozumíš jednoduchým textům v učebnici. Čteš nahlas plynule a foneticky správně texty přiměřeného rozsahu. Téma: Legendy, hrdinové
Španělský jazyk Používá abecední slovník učebnice a dvojjazyčný slovník. vyhledávání internacionalismů, slovotvorba, přechylování, rodové dvojice minulé časy, použití, procvičování.
Matematicko fyzikální základ Formuluje a řeší reálnou situaci pomocí rovnic. Sestaví správně podle schématu elektrický obvod a analyzuje správě schéma reálného obvodu. Určí vlastnosti polovodiče. Zapojí správně polovodičovou diodu. rovnice s neznámou ve jmenovateli, podmínky řešitelnosti elektrické obvody s uzly a více spotřebiči vlastnosti polovodiče polovodičová dioda
Člověk a jeho svět Je vnímavý k sociálním problémům. • sociální problémy
Svět přírody Rozliší vybrané deriváty uhlovodíků, uvede jejich zdroje, vlastnosti a použití. Uvede na příkladech z běžného života význam virů a bakterií v přírodě i pro člověka. V praxi významné halogenderiváty viry a bakterie jako pomocník i nebezpečí
Člověk a společnost Na příkladech demonstruje zneužití techniky ve světových válkách a jeho důsledky. Kriticky přistupuje k mediálním informacím, vyjádří svůj postoj k působení propagandy a reklamy na veřejné mínění a chování lidí. · druhá světová válka • mediální informace, jejich pravdivost, ověřování, porovnávání, reklama, příklady působení, výroba vlastní reklamy
Estetická výchova Vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření. uplatňování vyjadřovacích prostředků vizuálních, hmatových (dotekových), statických, dynamických, fantazijních, symbolických, expresivních a mediálních.
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v zařazovaných doplňkových sportech. Rozlišuje a uplatňuje práva a povinnosti vyplývající z role rozhodčího, diváka, organizátora. Aktivně vstupuje do organizace svého pohybového režimu, některé pohybové činnosti zařazuje pravidelně a s konkrétním účelem. herní kombinace v odbíjené, cvičení s obručemi a na balančních plochách doplňkové sporty - florbal, házená práva a povinnosti rozhodčího, diváka a organizátora
Člověk a svět práce - dodržuje obecné zásady bezpečnosti a hygieny při práci i zásady bezpečnosti a ochrany při práci s nástroji a nářadím; poskytne první pomoc při úrazu - rizika při práci