| Český jazyk a literatura |
samostatně připraví referát. správně třídí slovní druhy, tvoří spisovné tvary slov a vědomě jich používá ve vhodné komunikační situaci. zapojuje se do diskuse, řídí ji a využívá zásad komunikace a pravidel dialogu. |
• referát, osnova referátu, struktura stati referátu • slovesné tvary • řízená diskuse, dialog, použití vhodných komunikačních prostředků vzhledem k záměru mluvčího a kom. situaci |
|
| Anglický jazyk |
Rozumí jednoduché a zřetelně vyslovované promluvě a konverzaci. |
čtení s porozuměním, volný překlad |
jídlo, nakupování, recepty, rozhovor v restauraci, jídelní lístek, jednotné a množné číslo podstatných jmen, some, any, slova počitatelná a nepočitatelná, going to, a few a bit of, členy |
| Člověk a jeho svět |
posoudí vliv osobních vlastností na dosahování individuálních i společných cílů. |
spolupráce - výhody a nevýhody |
|
| Svět přírody |
Rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin. (ptáci) Třídí organismy a zařadí vybrané organismy do říší a nižších taxonomických jednotek. |
rozeznání a systematické zařazení běžných druhů živočichů do taxonomických skupin práce s atlasem (ptáci) |
|
| Člověk a společnost |
uvede nejvýznamnější typy památek, které se staly součástí světového kulturního dědictví objasní, jak může realističtější poznání a hodnocení vlastní osobnosti a potenciálu pozitivně ovlivnit jeho rozhodování, vztahy s druhými lidmi i kvalitu života. |
Velká čínská zeď, typické stavby starověké Indie a Číny osobní vlastnosti a možnosti jejich ovlivňování |
|
| Estetická výchova |
uplatňuje získané pěvecké dovednosti a návyky při zpěvu i při mluvním projevu v běžném životě. vybírá, vytváří a pojmenovává co nejširší škálu prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů. |
• hlasová hygiena, techniky vokálního projevu (scat, falzet, aj.) a jejich využití při zpěvu a mluvním projevu • linie, tvary, textury, objemy, podobnost, kontrast, rytmus, světlostní a barevné kvality |
|
| Tělesná výchova |
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. |
"basketbalová průprava volejbalová průprava průpravná cvičení v přehazované doplňkové sporty" |
|
| Člověk a svět práce |
Vyrobení dárku dle návrhu každého žáka od bávrhu, až po vlastní vyrobení |
Využití veškerého nářadí,které je ve školní dílně k dispozici a kařdý žák s nim již pracoval |
|