| Český jazyk a literatura |
Uspořádá v textu informace s ohledem na jeho účel, vytvoří souvislý a logicky uspořádaný text s dodržováním pravidel větného navazování. Rozpoznává manipulativní komunikaci v masmédiích a zaujímá k ní kritický postoj. |
Znaky textu odborného, uměleckého, publicistického, prostěsdělovacího, funkční styly, slohotvorné činitele - opakování manipulativní techniky a strategie |
PT mediální výchova |
| Anglický jazyk |
Rozumí jednoduché zřetelně vyslovované promluvě a konverzaci. |
Opakování - lidské tělo, Vánoce. |
|
| Španělský jazyk |
Rozumí obsahu a smyslu jednoduchého textu, v textu vyhledá potřebnou informaci a odpověď na otázku. |
Jednoduchý minulý čas. Imperfektum, použití minulých časů. |
|
| Matematicko fyzikální základ |
Aplikuje znalost úprav lomených výrazů při řešení složitějších úloh Využívá pojem množina všech bodů dané vlastnosti k charakteristice útvaru. Řeší polohové a nepolohové konstrukční úlohy. |
vyjádření neznámé ze vzorce množina všech bodů daných vlastností, Thaletova kružnice konstrukční úlohy využívající pojmu množina bodů daných vlastností |
Noste si rýsovací pomůcky! |
| Člověk a jeho svět |
Provádí jednoduché právní úkony a chápe jejich důsledky, uvede příklady některých smluv upravujících občanskoprávní vztahy - osobní přeprava; koupě, oprava či pronájem věci. |
· občanskoprávní vztahy kolem nás |
|
| Svět přírody |
Určí polohu a objasní stavbu a funkci orgánů, orgánových soustav lidského těla, vysvtělí jejich vztahy. Rozlišuje příčiny, případně příznaky běžných nemocí a uplatňuje zásady jejich prevence a léčby. Aplikuje a poskytuje předlékařskou první pomoc při poranění a jiném poškození těla. |
stavba, funkce a význam orgánů, orgánových sosutav - dýchací soustava. onemocnění dýchací soustavy |
|
| Člověk a společnost |
Na příkladech demonstruje zneužití techniky ve světových válkách a jeho důsledky. Orientuje se na časové ose a v historické mapě, řadí hlavní historické epochy v chronologickém sledu. |
· druhá světová válka • práce s časovou osou a dějepisnými mapami, přehled historických epoch |
|
| Estetická výchova |
Vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření. |
Uplatňování vyjadřovacích prostředků vizuálních, hmatových (dotekových), statických, dynamických, fantazijních, symbolických, expresivních a mediálních. |
|
| Tělesná výchova |
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. |
herní kombinace v košíkové a v odbíjené |
Vybraní žáci se zúčastní basketbalového turnaje smíšených čtyřek 12.12. v tělocvičně školy. |
| Člověk a svět práce |
Na příkladu ukáže tvorbu ceny jako součet nákladů, zisku a DPH. |
• tvorba ceny |
|