| Český jazyk a literatura |
zapojuje se do diskuse, řídí ji a využívá zásad komunikace a pravidel dialogu. správně třídí slovní druhy, tvoří spisovné tvary slov a vědomě jich používá ve vhodné komunikační situaci. formuluje ústně i písemně dojmy ze své četby, návštěvy divadelního nebo filmového představení a názory na umělecké dílo. |
• řízená diskuse, dialog, použití vhodných komunikačních prostředků vzhledem k záměru mluvčího a kom. situaci skloňování podst. jmen • vypravování, popis, zachycení dojmu z uměleckého díla textem i obrazem, formulace vlastního názoru |
|
| Anglický jazyk |
V textech vyhledá známé výrazy, fráze a odpovědi na otázky. |
práce s anglickým textem |
past simple |
| Matematicko fyzikální základ |
charakterizuje a třídí zákaldní vlastnosti těles; opakouje vlastnosti rovinných útvarů; elektrický obvod a jeho schéma |
tělesa (krychle, kvádr, jehlan) - vlastnosti čtverec, obdélník - obvody a obsahy složitějších obrazů; schematické značky a zákaldní princip el. obvodu |
|
| Svět přírody |
Porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů. (ptáci) Rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních taxonomických skupin. (ptáci) |
stavba a funkce těla, orgánových soustav (ptáci) rozeznání a systematické zařazení běžných druhů živočichů do taxonomických skupin práce s atlasem (ptáci) |
|
| Člověk a společnost |
Oduvodnuje vznik staroveke Indie. |
Indie,kultura, nabozenstvi |
|
| Estetická výchova |
dokáže ocenit kvalitní vokální projev druhého. obměňuje různé vlastnosti prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů pro získání osobitých výsledků. uplatňuje získané pěvecké dovednosti a návyky při zpěvu i při mluvním projevu v běžném životě. |
• vlastní a cizí vokální projev • změny efektu výtvarného díla při obměňování vlastností linií, tvarů, textury, objemu a barevné kvality • hlasová hygiena, techniky vokálního projevu a jejich využití při zpěvu a mluvním projevu |
|
| Tělesná výchova |
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Rozumí osvojovanému názvosloví na úrovni cvičence. |
basketbalová a volejbalová průprava, průpravná cvičení v přehazované, doplňkové sporty |
|
| Člověk a svět práce |
Vyrobení dárku dle návrhu každého žáka od bávrhu, až po vlastní vyrobení |
Využití veškerého nářadí,které je ve školní dílně k dispozici a kařdý žák s nim již pracoval. |
|