| Český jazyk a literatura |
Správně třídí slovní druhy, tvoří spisovné tvary slov a vědomě jich používá ve vhodné komunikační situaci. Uvádí základní literární směry světové literatury středověkého období a jejich významné představitele. |
slovesné tvary, slovesný rod a vid opakování |
|
| Anglický jazyk |
Vyžádá jednoduchou informaci. Jednoduchým způsobem se domluví v běžných každodenních situacích. |
Tvorba otázek v budoucím čase, použití "will". Využití osvojených dovedností v běžných konverzačních situacích. |
|
| Španělský jazyk |
Rozumí zcela základním frázím. |
pozdravy a oslovení, požádat a poděkovat, představování, seznámení jmenný rod, číslo, členy |
|
| Německý jazyk |
Rozumí zcela základním frázím. |
pozdravy a oslovení, žádost a poděkování, představování, seznámení |
|
| Matematicko fyzikální základ |
Formuluje a řeší reálnou situaci pomocí rovnic. Řeší polohové a nepolohové konstrukční úlohy. |
slovní úlohy osa úsečky, osa úhlu, kružnice opsaná a vepsaná trojúhelníku |
Noste rýsovací pomůcky!!! |
| Člověk a jeho svět |
Posoudí na přiměřené úrovni prostorovou organizaci světové populace, její rozložení, strukturu a růst. |
obyvatelstvo světa |
|
| Svět přírody |
Porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů. Rozlišuje a porovná jednotlivé skupiny živočichů, určuje vybrané živočichy, zařazuje je do hlavních skupin pohlavní a nepohlavní rozmnožování |
stavba a funkce těla, orgánových soustav (obojživelníci) rozeznání a zařazení běžných druhů do skupin (obojživelníci) práce s atlasem |
|
| Člověk a společnost |
Rozpozná základní znaky období románského, uvede jeho představitele a příklady významných kulturních památek z tohoto období. Vyloží smysl voleb do zastupitelstev v demokratických státech a uvede příklady, jak mohou výsledky voleb ovlivňovat každodenní život. |
románské umění a vzdělanost, románské památky volby |
Výchova demokratického občana, formy participace občanů v politickém životě - parlamentní, krajské a komunální volby |
| Estetická výchova |
využívá své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách. vybírá, kombinuješ a vytváříš prostředky pro vlastní osobité vyjádření. |
Zpěv s hudebním doprovodem, reflexe poslechu. Kombinace výtvarných technik. |
|
| Tělesná výchova |
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Rozlišuje a uplatňuje práva a povinnosti vyplývající z role hráče. |
průpravné a míčové hry (volejbalová průprava) |
|
| Člověk a svět práce |
Sestaví podle návodu, náčrtu, plánu, jednoduchého programu daný model. |
tvorba modelů z různých materiálů |
|