Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 8. ročník od 17.09.2012 do 27.09.2012

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře období od konce 18. století do poloviny 19. století. Rozlišuje významové vztahy gramatických jednotek ve větě jednoduché. Identifikuje prvky nářeční a nadnářeční zejména v uměleckých textech a chápe potřebu jejich užití. Využívá základy studijního čtení - vytvoří otázky a stručné poznámky, výpisky nebo výtah z přečteného textu. Využívá znalostí o jazykové normě při tvorbě vhodných jazykových projevů podle komunikační situace. klasicismus, osvícenství, preromantismus, formování NO větné členy, doplněk, přívlastek volný těsný, přístavek složky národního jazyka a jejich užití v umělecké literatuře, obecné výklady o jazyce
Anglický jazyk žák ovládá a používá slovní zásobu k tématu Pravidla ve ve škole žák ústně poskytne gramaticky správně radu druhému modální slovesa, četba textu k tématu, porovnávání pravidel v různých kulturnícdh prostředích
Španělský jazyk Vyslovuje a čte nahlas plynule a foneticky správně jednoduché texty složené ze známé slovní zásoby. Sdělí ústně i písemně základní údaje o své osobě, své rodině a běžných každodenních situacích. Změny pravopisu s ohledem na výslovnost tvoření otázky. Budoucí čas prostý.
Německý jazyk rozumí známým a každodenním výrazům; ústně sdělí základní údaje o své osobě, své rodině a běžných každodenních situacích rozumí známým a každodenním výrazům. žádost a objednávka; tvorba inzerátu s porozuměním; způsobová slovesa; otázka a zápor; základní předložky pro 3. a 4. pád; příslovce; vyjadřování libosti, nelibosti
Matematicko fyzikální základ Zdůvodňuje a využívá polohové vlastnosti přímek a kružnic. Využívá s porozuměním vztah mezi rychlostí drahou a časem Rozhodne jaký druh pohybu těleso koná vzhledem k jinému tělesu vzájemná poloha přímky a kružnice, vzájemná poloha kružnic procvičování úloh o pohybu Druhy pohybu, klid a pohyb, relativní rychlost
Člověk a jeho svět Ukáže na mapách hlavní světové surovinové a energetické zdroje . surovinové a energetické zdroje zásoby surovin,jejich čerpání
Svět přírody Objasní vliv jednotlivých sfér Země na vznik a trvání života. Rozlišuje a porovnává složky a prvky přírodní sféry, jejich vzájemnou souvislost a podmíněnost. fyzickogeografická sféra pomocník i nebezpečí fyzickogeografická sféra
Člověk a společnost Na příkladech evropských dějin konkretizuje absolutismus, konstituční monarchii a parlamentarismus. Kriticky hodnotí a vhodně koriguje své chování a jednání. Anglie, Rusko, Francie v 17. století sebereflexe vlastního chování - komunitní kruhy ve třídách.
Estetická výchova zpívá dle svých dispozic intonačně čistě a rytmicky přesně v jednohlase. vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření. deklamace, jednohlasý zpěv kresba, malba
Informatika Výpočet povrchu a objemu vybraných těles. Procvičování výpočtů povrchů a objemů těles - krychle, kvádr.
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v zařazovaných doplňkových sportech. Vysvětlí vztah mezi uspokojováním základních lidských potřeb a hodnotou zdraví. průpravná cvičení v košíkové a odbíjené doplňkové sporty základní lidské potřeby a jejich hierarchie, složky zdraví a jejich interakce
Člověk a svět práce žák rozumí pojmu práce a jeho významu pro osobní život pojmy práce, základní biologické, sociáloní a duchovní potřeby