| Český jazyk a literatura |
správně třídí slovní druhy. samostatně pracuje s Pravidly českého pravopisu, se Slovníkem spisovné češtiny a s dalšími slovníky a příručkami. |
• slovní druhy • kodifikační příručky, orientace v příručkách, dostupnost jazykovědných publikací |
|
| Anglický jazyk |
rozumí obsahu jednoduchých textů v učebnicích |
opakování učiva 5. ročníku |
|
| Matematicko fyzikální základ |
Opakování matematicko fyzikálních znalostí z předešlých ročníků |
zažitá pravidla, početní operace, matematiká symbolika, vedení sešitu, matematické portfolio... |
|
| Svět přírody |
Seznámení s vyučující, pravidly a očekávanými výstupy pro 6. ročník. Zhodnotí postavení Země ve Vesmíru. |
poloha Země ve Vesmíru |
|
| Člověk a společnost |
Úvod do historie - etapy dějin. Seznámení s náplní předmětu. |
|
|
| Estetická výchova |
uplatňuje získané pěvecké dovednosti a návyky při zpěvu i při mluvním projevu v běžném životě. vybírá, vytváří a pojmenovává co nejširší škálu prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů. |
• hlasová hygiena • linie, tvary, textury, objemy |
|
| Tělesná výchova |
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. |
pohybové hry |
|
| Člověk a svět práce |
Bezpečné vyrábění výrobků. Bezpečné a správné chování žáků v případě nepředvídané události. |
Požární plán evakuace ěkolní dílny v případě ppožáru. Seznámení žáků s nářadím ve školní dílně a předvení jak bezpečné s nářadím ve školní dílně pracovat. Zásady jak postupovat při zranění ve ěkolní dílně. |
|