Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 9. ročník od 04.06.2012 do 15.06.2012

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře období 70.let - 80. let 20. století. porovnává různá ztvárnění téhož námětu v literárním, dramatickém a filmovém zpracování. • přehled a ukázky světové a české literatury 70. a 80. let 20. století • recenze, kritika, tvorba "na motivy", autorská poetika filmového a divadelního tvůrce, československé (české) oscarové filmy
Anglický jazyk sestaví jednoduché písemné sdělení týkající se situací souvisejících s životem v rodině, škole a probíranými tematickými okruhy podmínkové věty
Španělský jazyk Rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám. Restaurace, pošta, banka, služby, hotel. Konverzace - Isabel.
Německý jazyk Rozumí obsahu a smyslu jednoduchého textu, v textu vyhledá potřebnou informaci a odpověď na otázku. "spojky a spojkové výrazy, slovosled vedlejších vět omluva, přání, sjednání si schůzky, rozlišování tykání a vykání"
Svět přírody Zhodnotí využití prvotních a druhotných surovin z hlediska trvale udržitelného rozvoje na Zemi. Orientuje se v přípravě a využití různých látek v praxi a jejich vlivech na životní prostředí a zdraví člověka. Aplikuje znalosti o principech hašení požárů a řešení modelových situací z praxe. chemická výroba - rizika v souvislosti s životním prostředím, recyklace surovin plasty a syntetická vlákna léčivé a návykové látky pesticidy, detergenty průmyslová hnojiva hořlavé látky - třídy hořlavých látek
Člověk a společnost Vyjádří svůj názor na Chartu 77 a na dobu, ve které tento dokument vznikl. Charta 77, porušování lidských práv osobnosti 70.let Anticharta
Estetická výchova využívá své individuální hudební schopnosti a dovednosti při hudebních aktivitách. vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření. • hudební aktivity • uplatňování vyjadřovacích prostředků vizuálních, hmatových (dotekových), statických, dynamických, fantazijních, symbolických, expresivních a mediálních
Tělesná výchova Užívá osvojované názvosloví na úrovni rozhodčího. komunikace v TV doplňkové míčové hry