| Český jazyk a literatura |
Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře ve 2. polovině 19. století. |
Historická a vesnická próza Realisticko-naturalistické drama Anarchističtí buřiči |
|
| Anglický jazyk |
Sestaví jednoduché ústní sdělení týkající se situací souvisejících s životem v rodině, škole a probíranými tematickými okruhy. Používá dvojjazyčný slovník. |
Samostatné ústní vyjadřování na zadané téma v rámci probrané slovní zásoby. Práce s dvojjazyčným slovníkem. |
|
| Španělský jazyk |
Rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám. |
V restauraci, v hotelu. |
Minulý čas složený, rozšiřování slovní zásoby, opakování určování času. |
| Matematicko fyzikální základ |
Analyzuje a řeší aplikační geometrické úlohy s využitím osvojeného matematckého aparátu. Modeluje situace s využitím dělitelnosti v oboru přirozených čísel. Určí v jednoduchých případech teplo přijaté či odevzdané tělesem. |
Úlohy kombinující znalost výpočtů povchu a objemu těles s fyzikálními vlastnostmi např. hustotou látky,... Slovní úlohy využívající dělitelnost. Přenos tepla |
Do 12.6.2012 je možnost domluvy konzultací ohledně hodnocení míry naplnění jednotlivých výstupů. |
| Člověk a jeho svět |
Hodnotí na přiměřené úrovni možnosti dalšího rozvoje pražského regionu |
možnosti rozvoje Prahy |
|
| Svět přírody |
uvede příklady kladných i záporných vlivů člověka na životní prostředí a příklady narušení rovnováhy ekosystému |
ochrana životního prostředí, chráněná území, globální problémy a jejich řešení |
|
| Člověk a společnost |
Popíše výhody spolupráce mezi státy. Hodnotí na přiměřené úrovni přírodní, hospodářské a kulturní poměry pražského regionu. |
spolupráce mezi státy a uzavřenost - příklady, srovnání (Balkán, Rusko) přírodní, hospodářské a kulturní poměry Prahy |
|
| Estetická výchova |
Ověřuje komunikační účinky vybraných, upravených nebo samostatně vytvořených výtvarných vyjádření v sociálních vztazích. |
Komunikační obsah vizuálně obrazných vyjádření. |
|
| Tělesná výchova |
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v zařazovaných doplňkových sportech a pohybových hrách. Dává do souvislosti zdravotní a psychosociální rizika spojená se zneužíváním návykových látek a životní perspektivu mladého člověka. Uplatňuje osvojené sociální dovednosti a modely chování při kontaktu se sociálně patologickými jevy ve škole i mimo ni. Upraví pohybovou aktivitu vzhledem k údajům o znečištění ovzduší. |
základy orientace na mapě, základy orientačního běhu doplňkové sporty zneužívání návykových látek patologické jevy hygiena při pohybových činnostech, reakce těla při zhoršení rozptylových podmínek |
|
| Člověk a svět práce |
Prokáže v modelových situacích schopnost prezentace své osoby při vstupu na trh práce. |
Tvorba životopisu. Příprava na pracovní pohovor. |
|