Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 8. ročník od 04.06.2012 do 15.06.2012

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře ve 2. polovině 19. století. Historická a vesnická próza Realisticko-naturalistické drama Anarchističtí buřiči
Anglický jazyk Sestaví jednoduché ústní sdělení týkající se situací souvisejících s životem v rodině, škole a probíranými tematickými okruhy. Používá dvojjazyčný slovník. Samostatné ústní vyjadřování na zadané téma v rámci probrané slovní zásoby. Práce s dvojjazyčným slovníkem.
Španělský jazyk Rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám. V restauraci, v hotelu. Minulý čas složený, rozšiřování slovní zásoby, opakování určování času.
Matematicko fyzikální základ Analyzuje a řeší aplikační geometrické úlohy s využitím osvojeného matematckého aparátu. Modeluje situace s využitím dělitelnosti v oboru přirozených čísel. Určí v jednoduchých případech teplo přijaté či odevzdané tělesem. Úlohy kombinující znalost výpočtů povchu a objemu těles s fyzikálními vlastnostmi např. hustotou látky,... Slovní úlohy využívající dělitelnost. Přenos tepla Do 12.6.2012 je možnost domluvy konzultací ohledně hodnocení míry naplnění jednotlivých výstupů.
Člověk a jeho svět Hodnotí na přiměřené úrovni možnosti dalšího rozvoje pražského regionu možnosti rozvoje Prahy
Svět přírody uvede příklady kladných i záporných vlivů člověka na životní prostředí a příklady narušení rovnováhy ekosystému ochrana životního prostředí, chráněná území, globální problémy a jejich řešení
Člověk a společnost Popíše výhody spolupráce mezi státy. Hodnotí na přiměřené úrovni přírodní, hospodářské a kulturní poměry pražského regionu. spolupráce mezi státy a uzavřenost - příklady, srovnání (Balkán, Rusko) přírodní, hospodářské a kulturní poměry Prahy
Estetická výchova Ověřuje komunikační účinky vybraných, upravených nebo samostatně vytvořených výtvarných vyjádření v sociálních vztazích. Komunikační obsah vizuálně obrazných vyjádření.
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v zařazovaných doplňkových sportech a pohybových hrách. Dává do souvislosti zdravotní a psychosociální rizika spojená se zneužíváním návykových látek a životní perspektivu mladého člověka. Uplatňuje osvojené sociální dovednosti a modely chování při kontaktu se sociálně patologickými jevy ve škole i mimo ni. Upraví pohybovou aktivitu vzhledem k údajům o znečištění ovzduší. základy orientace na mapě, základy orientačního běhu doplňkové sporty zneužívání návykových látek patologické jevy hygiena při pohybových činnostech, reakce těla při zhoršení rozptylových podmínek
Člověk a svět práce Prokáže v modelových situacích schopnost prezentace své osoby při vstupu na trh práce. Tvorba životopisu. Příprava na pracovní pohovor.