Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 8. ročník od 09.05.2012 do 18.05.2012

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Rozlišuje významové vztahy gramatických jednotek v souvětí. Využívá znalostí o jazykové normě při tvorbě jazykových projevů podle komunikační situace. interpunkce ve větě jednoduché i v souvětí - opakování graf složitého souvětí líčení
Anglický jazyk Rozumí obsahu jednoduchých textů v učebnicích. Čte nahlas a foneticky správně texty přiměřeného rozsahu. Orientace v anglicky psaném textu. Foneticky správné a plynulé čtení.
Španělský jazyk Rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám. V restauraci a hotelu.
Matematicko fyzikální základ Užívá logickou úvahu a kombinační úsudek při řešení úloh a problémů. Nalézá různá řešení předkládaných nebo zkoumaných situací. Načrtne a sestrojí sítě základních těles. Určí v jednoduchých případech teplo přijaté či odevzdané tělesem - odloženo. slovní úlohy sítě těles pokračování rozdíl v pojmech teplota a teplo
Člověk a jeho svět Uvede příklady možných projevů a způsobů řešení globálních problémů na lokální úrovni - v obci, regionu. · fair trade, ochrana životního prostředí
Svět přírody Rozlišuje různé druhy vody a uvedeš příklady jejich výskytu a použití Uvedeš příklady znečišťování vody a vzduchu v pracovním prostředí a domácnosti, navrhneš nejvhodnější preventivní opatření a způsoby likvidace znečištění destilovaná, pitná a odpadní voda, výroba pitné vody, čistota vody čistota vody, čistota a složení ovzduší, ózonová vrstva Environmentální výchova, základní podmínky života, lidské aktivity a problémy životního prostředí - nutnost ochrany vody, zdroje znečištění
Člověk a společnost Popíše výhody spolupráce mezi státy. Objasní souvislosti globálních a lokálních problémů. spolupráce mezi státy a uzavřenost - příklady, srovnání lokální aspekty globálních problémů - Praha Ve středu dne 16.5. nás čeká další velký test. Aktuální problémy Prahy (a dalších velkoměst)
Estetická výchova Realizuje podle svých individuálních schopností a dovedností písně a skladby různých stylů a žánrů. Hudební styly a žánry období od padesátých let 20. století.
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v zařazovaných doplňkových sportech a pohybových hrách. Posoudí provedení osvojované pohybové činnosti, označí zjevné nedostatky a jejich možné příčiny. Předvídá možná nebezpečí úrazu a přizpůsobí jim svou činnost. Naplňuje ve školních podmínkách základní olympijské myšlenky - čestné soupeření, pomoc handicapovaným, respekt k opačnému pohlaví, ochrana přírody ve sportu. herní kombinace v odbíjené florbal, přihrávaná, sálová kopaná bezpečnost při pohybových činnostech - první pomoc při TV a sportu
Člověk a svět práce Prokáže v modelových situacích schopnost prezentace své osoby při vstupu na trh práce. Pracovní pohovor.