| Český jazyk a literatura |
Rozlišuje významové vztahy gramatických jednotek v souvětí. Využívá znalostí o jazykové normě při tvorbě jazykových projevů podle komunikační situace. |
procvičování: skladba souvětí, významové vztahy mezi větnými částmi, věta hlavní a vedlejší, souřadnost a podřadnost, typy vedlejších vět, graf souvětí procvičování: interpunkce Popis (prostý, odborný, umělecký) |
|
| Anglický jazyk |
Stručně reprodukuje obsah přiměřeně obtížné promluvy i konverzace. Písemně, gramaticky správně tvoří a obměňuje jednoduché věty a krátké texty. |
Zdravý životní styl, lidské tělo. Přídavná jména. |
|
| Španělský jazyk |
Rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám. |
V restauraci a hotelu. |
|
| Matematicko fyzikální základ |
provádí rozklad mnohočlenu na součin pomocí vytýkáním , odhaduje a vypočítá povrch těles , načrtne a sestrojí sítě základních těles, určí v jednoduchých případech teplo přijaté či odevzdané tělesem, přenos tepla, |
vytýkání před závorku - procvičování válec, koule, jehlan, kužel a sítě vybraných těles, rozdíl v pojmech teplota a teplo, tepelná výměna v závislosti na hmotnosti a druhu látky, |
27.4.2012 - čtvrtletní práce Tématické okruhy: - výrazy, - konstrukční úloha - procenta resp. promile, - povrchy a objemy těles - zvuk - hluk |
| Člověk a jeho svět |
Uvede příklady možných projevů a způsobů řešení globálních problémů na lokální úrovni - v obci, regionu. |
· fair trade, ochrana životního prostředí |
|
| Svět přírody |
rozliší výchozí látky a produkty chemických reakcí, uvede příklady prakticky důležitých chemických reakcí, provede jejich klasifikaci a zhodnotí jejich využívání orientuje se na stupnici pH, změří reakci roztoku univerzálním indikátorovým papírkem a uvede příklady uplatňování neutralizace v praxi porovnává vlastnosti a použití vybraných prakticky významných oxidů, kyselin, hydroxidů a solí, posoudí vliv významných zástupců těchto látek na životní prostředí aplikuje poznatky o faktorech ovlivňujících průběh chemických reakcí v praxi a při předcházení jejich nebezpečnému průběhu |
chemické rovnice - slučování, neutralizace zákon zachování hmotnosti kyselost a zásaditost roztoků vlastnosti a využití kyselin,kyslíkatých a bezkyslíkatých solí vliv teploty, plošného obsahu povrchu výchozích látek na rychlost chemických reakcí, katalyzátory |
|
| Člověk a společnost |
Vysvětlí rozdílné tempo modernizace a prohloubení nerovnoměrnosti vývoje jednotlivých částí Evropy a světa včetně důsledků, ke kterým nerovnoměrnost vedla. Popíše výhody spolupráce mezi státy. |
kulturní, společenské a hospodářské rozdíly mezi evropskými státy spolupráce mezi státy a uzavřenost - příklady, srovnání |
|
| Estetická výchova |
Realizuje podle svých individuálních schopností a dovedností písně a skladby různých stylů a žánrů. |
Hudební styly a žánry období od padesátých let 20. století. |
Výroba kulis pro představení. |
| Tělesná výchova |
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v zařazovaných doplňkových sportech a pohybových hrách. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Posoudí provedení osvojované pohybové činnosti, označí zjevné nedostatky a jejich možné příčiny. Předvídá možná nebezpečí úrazu a přizpůsobí jim svou činnost. |
herní kombinace v odbíjené florbal, přihrávaná, sálová kopaná gymnastika bezpečnost při pohybových činnostech - první pomoc při TV a sportu |
|
| Člověk a svět práce |
Prokáže v modelových situacích schopnost prezentace své osoby při vstupu na trh práce. |
Tvorba životopisu. Příprava na pracovní pohovor. |
|