| Český jazyk a literatura |
Rozlišuje významové vztahy gramatických jednotek ve větě jednoduché. Samostatně pracuje s Pravidly českého pravopisu, se Slovníkem spisovné češtiny a s dalšími slovníky a příručkami rozlišuje významové vztahy gramatických jednotek v souvětí |
věta jednočlenná, zvláštnosti větné stavby skladba souvětí, významové vztahy mezi větnými částmi, věta hlavní a vedlejší, souřadnost, podřadnost, typy vedlejších vět, graf souvětí |
|
| Anglický jazyk |
Rozumí obsahu jednoduchých textů v učebnicích. Čte nahlas a foneticky správně texty přiměřeného rozsahu. Stručně reprodukuje obsah přiměřeně obtížné promluvy i konverzace. |
Orientace v anglicky psaném textu. Foneticky správné a plynulé čtení. Zdravý životní styl, lidské tělo. |
|
| Španělský jazyk |
Rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám. |
V restauraci a hotelu. |
13.4. -písemná práce - gerundium,přítomný čas průběhový. Diktát. |
| Matematicko fyzikální základ |
žák provádí rozklad mnohočlenu na součin pomocí vzorců a vytýkáním a matematizuje jednoduché reálné situace s využitím proměnných; žák posoudí možnosti zmenšování vlivu nadměrného hluku na životní prostředí |
procvičování (a + b)2;(a - b)2;a2 - b2 vytýkání před závorku výrazy s proměnou dokončení a realizace průřezového tématu vztahujicí se k životnímu prostředí |
Opět budou zadávány krátké písemné práce na ověření dovedností s mnohočleny. |
| Člověk a jeho svět |
Respektuje kulturní zvláštnosti i odlišné názory, zájmy, způsoby chování a myšlení lidí, zaujímá tolerantní postoje k menšinám. |
historická, místní a osobní podmíněnost odlišností mezi lidmi |
|
| Svět přírody |
přečte chemické rovnice a s užitím zákona zachování hmotnosti vypočítá hmotnost výchozí látky nebo produktu vypočítá složení roztoků, připraví prakticky roztok daného složení |
látkové množství, molární hmotnost hmotnostní zlomek a koncentrace roztoků |
|
| Člověk a společnost |
Vysvětlí rozdílné tempo modernizace a prohloubení nerovnoměrnosti vývoje jednotlivých částí Evropy a světa včetně důsledků, ke kterým nerovnoměrnost vedla. Vyjádří svůj osobní názor na některé globální problémy současnosti a podloží jej argumenty. |
kulturní, společenské a hospodářské rozdíly mezi evropskými státy aktuální podoba globálních problémů |
V pondělí dne 16.4. nás čeká další písemná práce. Samostatná práce žáků - termín odevzdání do 20.4.2012 do 23:59 hodin. |
| Estetická výchova |
Realizuje podle svých individuálních schopností a dovedností písně a skladby různých stylů a žánrů. |
Hudební styly a žánry období od padesátých let 20. století. |
Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech, Evropa a svět nás zajímá - šíření hudebních vzorů, globalizace umění, kultury. |
| Tělesná výchova |
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v zařazovaných doplňkových sportech a pohybových hrách. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Sleduje určené prvky pohybové činnosti a výkony, eviduje je a vyhodnotí. |
průpravná cvičení v odbíjené, herní kombinace v odbíjené florbal, házená, přihrávaná cvičení s hudbou, gymnastika přesná měření, jejich evidence a vyhodnocení |
|
| Člověk a svět práce |
Prokáže v modelových situacích schopnost prezentace své osoby při vstupu na trh práce. |
Tvorba životopisu. |
Mediální výchova, kritické čtení a vnímání mediálních sdělení - rozdíl mezi informativním, zábavním a reklamním sdělením, chápání podstaty mediálního sdělení. Osobnostní a sociální výchova, sebepoznání a sebepojetí - zdravé a vyrovnané sebepojetí, co o sobě vím a co ne. |