Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 9. ročník od 12.03.2012 do 23.03.2012

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře období po 2. sv. válce formuluje ústně i písemně dojmy ze své četby, návštěvy divadelního nebo filmového představení a názory na umělecké dílo. se identifikuje s pozitivními prosociálními vzory. rozlišuje manipulační působení médií. • přehled a ukázky světové a české literatury po 2. sv. válce • recenze, kritika, konfrontace informačních zdrojů • pozitivní vzory v literatuře, v médiích • etika médií, obrana vůči manipulativnímu působení médií
Anglický jazyk Písemně, gramaticky správně tvoří a obměňuje jednoduché věty a krátké texty. Stručně reprodukuje obsah přiměřeně obtížné promluvy i konverzace. Vazba "see/hear someone ..+ing" reprodukce slyšeného textu
Španělský jazyk Reprodukuje ústně i písemně obsah přiměřeně obtížného textu, promluvy a jednoduché konverzace. Použití minulých časů, věta podmínková. Sdělení názoru pomocí kvantifikátorů.
Německý jazyk zapojí se do jednoduché, pečlivě vyslovované konverzace dalších osob prostřednictvím běžných výrazů, poskytne požadované informace minulý čas - užití perfekta
Matematicko fyzikální základ nalézá různá řešení předkládaných nebo zkoumaných situací; načrtne a sestrojí obraz jednoduchých těles v rovině; využívá prakticky poznatky o působení magnetického pole na cívku s proudem; různorodé matematické úlohy v rámci přípravy na zkoušky SŠ; volné rovnoběžné promítání, pravoúhlé promítání; elektromagnetická indukce;
Člověk a společnost Objasňuje nástup komunismu v ČSR. Popisuje život lidí v ČSR ovlivněném komunistickým režimem. události února 1948, nová ústava, volby práva a svobody lidové milice
Estetická výchova vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření. provádí jednoduché hudební improvizace. • uplatňování vyjadřovacích prostředků vizuálních, hmatových (dotekových), statických, dynamických, fantazijních, symbolických, expresivních a mediálních • vyjadřování hudebních i nehudebních představ a myšlenek pomocí hudebního nástroje nebo počítačového programu
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. "kondiční formy cvičení, gymnastika, moderní gymnastika atletika"
Člověk a svět práce Příprava na přijímací řízení na střední školy. práce pod tlakem - časový limit, vědomostní kvízy