Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 8. ročník od 12.03.2012 do 23.03.2012

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře období od poloviny 19. století Světový realismus - Dickens, Balzac, Tolstoj, Dostojevskij Český realismus - B. Němcová, K. H. Borovský (Májovci - J. Neruda, V. Hálek, K. Světlá)
Anglický jazyk Písemně, gramaticky správně tvoří a obměňuje jednoduché věty a krátké texty. Minulé časy (minulý prostý a průběhový) jejich užití a srovnání, slovotvorba.
Španělský jazyk Pomocí běžných výrazů poskytne požadované informace. Rozumí obsahu a smyslu jednoduchého textu (přítomný čas průběhový), vyhledá potřebnou informaci a odpověď na otázku. Zápis známého textu podle diktátu. Gerundium, v návaznosti přítomný čas průběhový. Příslovce - stupňování, procvičování.
Matematicko fyzikální základ Provádění rozkladu mnohočlenu na součin pomocí vzorců a vytýkáním; rozpoznávání ve svém okolí zdrojů zvuku a analyza příhodnosti daného prostředí pro číření zvuku. postupné zvládání vzorců (a + b)2;(a - b)2; a2 - b2 vytýkání před závorku; zdoje zvuku; podmínky pro šíření zvuku pokud možno vždy v úterý se budu psát pravidelné písemné práce na výrazy
Člověk a jeho svět Rozlišuje projevy vlastenectví od projevů nacionalismu. vlastenectví a nacionalismus, historické příklady
Svět přírody rozlišuje chemické sloučeniny a pojmy užívá ve správných souvislostech chemická vazba, názvosloví jednoduchých anorganických sloučenin - oxidy, hydroxidy, kyseliny, soli
Člověk a společnost Vysvětlí rozdílné tempo modernizace a prohloubení nerovnoměrnosti vývoje jednotlivých částí Evropy a světa včetně důsledků, ke kterým nerovnoměrnost vedla. Vyjádří svůj osobní názor na některé globální problémy současnosti a podloží jej argumenty. kulturní, společenské a hospodářské rozdíly mezi evropskými státy aktuální podoba globálních problémů Ve středu dne 14.3.2012 nás čeká další kontrolní test.
Estetická výchova Vysvětluje své postoje ke způsobům výtvarného vyjádření s vědomím osobní, společenské a kulturní podmíněnosti svých hodnotových soudů. Interpretace použitých vyjadřovacích prostředků vizuálních, hmatových (dotekových), statických, dynamických, fantazijních, symbolických, expresivních. Práce na projektu Afrika,příprava a realizace projektu k "Velikonoční dílně".
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje v zařazovaných doplňkových sportech. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Z nabídky zvolí vhodný rozvojový program ke zlepšení své tělesné zdatnosti. gymnastika - cvičení na trampolíně, přeskok přes kozu, výskok na švédskou bednu, cvičení na hrazdě florbal, házená, přihrávaná, sálová kopaná moderní gymnastika, cvičení s hudbou, atletika - skok vysoký kondiční programy
Člověk a svět práce Využije profesní informace a poradenské služby pro výběr vhodného vzdělávání. Orientace v inzertní části médií.