Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 8. ročník od 14.11.2011 do 25.11.2011

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře období od konce 18. století do poloviny 19. století. Rozlišuje významové vztahy gramatických jednotek v souvětí. Preromantismus: obecné rysy, Goethe, Rousseau skladba souvětí, významové vztahy mezi větnými částmi, věta hlavní a vedlejší, souřadnost a podřadnost, typy vedlejších vět,
Anglický jazyk Sestaví jednoduché písemné sdělení týkající se situací souvisejících s životem v rodině, škole a probíranými tematickými okruhy. Tvorba příběhu. Procvičování - předpřítomný čas.
Španělský jazyk Rozumí obsahu a smyslu jednoduchého textu. Porozumění jednoduchému návodu, receptu (vyjadřování velikosti a množství).
Matematicko fyzikální základ Užívá metrické vlastnosti rovinných útvarů při řešení úloh a praktických problémů. Analyzuje a řeší aplikační geometrické úlohy s využitím osvojeného matematckého aparátu. Využívá s porozuměním vztah mezi výkonem, vykonanou prací a časem. Pythagorova věta Významné vlastnosti geometrických útvarů (výpočet výšky trojúhelníku a jiných úloh početní geometrie). Výkon Oprava písemné práce se stanovením nápravných opatření.
Svět přírody určí společné a rozdílné vlastnosti látek vlastnosti látek - hustota, rozpustnost,vodivost, vliv atmosféry na vlastnosti a stav látek PT - Osobnostní rozvoj, rozvoj schopností poznávání - stejnorodost a různorodost
Člověk a společnost Porovná jednotlivé fáze utváření novodobého českého národa v souvislosti s národními hnutími vybraných evropských národů. Ukáže na mapách jednotlivých světadílů místa politických problémů v konkrétních světových regionech. utváření novodobého českého národa v evropských souvislostech hlavní světová ohniska existujících a hrozících konfliktů PT: Etnický původ – rovnocennost etnických skupin, kořeny civilizací, osobní a společenská identita Realizováno dne 14.11.2011
Estetická výchova Interpretuje umělecká výtvarná vyjádření současnosti i minulosti; vychází při tom ze svých znalostí historických souvislostí i z osobních zkušeností a prožitků. Výtvarné umění období probíraného souběžně ve vzdělávacím oboru Člověk a společnost. Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech, Evropa a svět nás zajímá - artefakty mající vztah k Evropě a světu.
Tělesná výchova Zorganizuje samostatně i v týmu jednoduché turnaje a závody na úrovni školy. Dobrovolně se podílí na programech podpory zdraví v rámci školy a obce. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje při doplňkových sportech. Rozlišuje a uplatňuje práva a povinnosti vyplývající z role hráče. organizace prostoru a pohybových činností prevence a programy zdraví florbal, házená, přihrávaná
Člověk a svět práce Orientuje se v pracovních činnostech vybraných profesí. Problematika trhu práce, druhy prací. Výchova k myšlení v Evropských a globálních souvislostech, Jsme Evropané - svoboda pohybu pracovních sil.