Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 7. ročník od 31.10.2011 do 11.11.2011

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura Spisovně vyslovuje česká a běžně užívaná cizí slova. Využívá znalostí o jazykové normě při tvorbě vhodných jazykových projevů podle komunikační situace. Srávně třídí slovní druhy, tvoří spisovné tvary slov a vědomě jich používá ve vhodné komunikační situaci. Uspořádá v textu informace s ohledem na jeho účel, vytvoří souvislý text s dodržováním pravidel mezivětného navazování. Uvádí základní literární směry české středověké literatury do počátku 15. století a jejich významné představitele Výběr vhodných jazykových prostředků pro vypravování, popis, charakteristiku, zachycení dojmu z uměleckého díla, formulace vlastního názoru. Zvuková stránka jazyka - opakování, neverbální komunikace. Sloh - charakteristika Slovesný vid Kristiánova legenda Literární žánry středověké literatury - shrnutí Recitace
Anglický jazyk vyhledá významslova ve výkladovém slovníku vyžádá jednoduchou informaci čte nahlas a foneticky správně texty přiměřeného rozsahu rozumíobsahu jednoduchých textů minulý čas průběhový a prostý stavba věty předložky místa gerund
Španělský jazyk Rozumí známým každodenním výrazům a větám. Přechylování v rodě. Zájmena osobní, přivlastňovací, ukazovací.
Německý jazyk rozumí známým a každodenním výrazům zájmena osobní
Matematicko fyzikální základ Žák sestrojí čtyřúhelníky Řeší úlohy na přímou úměrnost. konstrukce lichoběžníku a rovnoběžníků přímá úměrnost - úvod
Svět přírody porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů a vysvětlí funkci jednotlivých orgánů stavba a funkce těla, orgánových soustav (plazi, obojživelníci, ryby, bezobratlí)
Člověk a společnost Orientuje se ve vnitřním vývoji českého státu a v jeho postavení v rámci Evropy. Uvede příklady románské kultury. první králove z rodu Přemnyslovců -Vratislav II. atd. typické znaky a stavby románského slohu
Estetická výchova obměňuje různé vlastnosti prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů pro získání osobitých výsledků. dokáže ocenit kvalitní vokální projev druhého. • vlastní a cizí vokální projev • změny efektu výtvarného díla při obměňování vlastností linií, tvarů, textury, objemu a barevné kvality
Tělesná výchova zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti průpravné a míčové hry doplňkové sporty