Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 9. ročník od 03.10.2011 do 14.10.2011

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře v období předválečné a meziválečné avantgardy. uspořádá v textu informace s ohledem na jeho účel, vytvoří souvislý a logicky uspořádaný text s dodržováním pravidel mezivětného navazování. se identifikuje s pozitivními prosociálními vzory. - anarchističtí buřiči, literatura od 1. sv. války i meziválečná - tvorba textu referátu - pozitivní vzory v literatuře, v médiích
Anglický jazyk rozumí obsahu autentických materiálů s využitím vizuální opory vnímání obsahu textu, četba anglické knihy Mediální výchova - Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení - vyhledávání zábavních, informativních a společensky významných prvků ve sdělení.
Španělský jazyk Rozumí známým každodenním výrazům. Rozumí zcela základním frázím a jednoduchým větám. Podmiňovací způsob. Žádost a objednávka, tvorba inzerátu s porozuměním.
Německý jazyk ústně sdělí základní údaje o své osobě, své rodině a běžných každodenních situacích předložky a příslovce místa a času
Matematicko fyzikální základ sčítá a odečítá lomené výrazy; násobí a dělí lomené výrazy; určí podmínky řešitelnosti lomených výrazů; rozhodne ze znalosti rychlostí světla ve dvou různých prostředích, zda se světlo bude lámat ke kolmici či od kolmice, využívá zákona odrazu světla při řešení problémů a úloh sčítání a odečítání lomených výrazů násobení a dělení lomených výrazů podmínky řešitelnosti lomené výrazy; odraz světla; základní princip lomu světla
Svět přírody Aplikuje předlékařskou první pomoc. Rozlišuje příčiny, případně příznaky běžných onemocnění opěrné soustavy. Určí polohu a objasní stavbu a funkci svalové soustavy. zlomeniny, podvrtnutí onemocnění opěrné soustavy stavba, funkce a význam orgánů, orgánových soustav - svalová soustavy
Člověk a společnost Kriticky přistupuje k mediálním informacím, vyjádří svůj postoj k působení propagandy a reklamy na veřejné mínění a chování lidí. Orientuje se ve světě 20. a 30. let našeho století. působení propagandy v časech minulých, působení reklamy dnes (souvislost s historickými fakty - 20. a 30.léta ve světě, nastup komunismu a fašismu) konflikty ve světě vývoj ČSR 20. let nástup totalitních ideologií Mediální výchova - kritické čtení a vnímání mediálních sdělení - zpravodajství, reklama
Estetická výchova porovnává na konkrétních příkladech různé interpretace vizuálně obrazného vyjádření. realizuje podle svých individuálních schopností a dovedností písně a skladby různých stylů a žánrů. • utváření a uplatnění komunikačního obsahu výtvarného díla • tvorba hudby v Garage bandu
Tělesná výchova zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti herní kombinace v košíkové a v odbíjené
Člověk a svět práce Pracuje s přehledy středních škol. přehledy středních škol