Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 8. ročník od 17.01.2011 do 28.01.2011

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura - uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře období od konce 18. století do poloviny 19. století. - rozlišuje subjektivní a objektivní sdělení a komunikační záměr partnera v hovoru. - české národní obrození - znaky subjektivního a objektivního sdělení; funkční styly
Anglický jazyk V textech vyhledá známé výrazy, fráze a odpovědi na otázky. Orientace v anglicky psaném textu. Opakování. Modální slovesa.
Španělský jazyk Vyplní základní údaje do formulářů. Vyplní základní údaje do formulářů. Na poště, v bance.
Matematicko fyzikální základ odhaduje a vypočítá objem a povrch těles; načrtne a sestrojí sítě základních těles; válec, koule, jehlan, kužel; sítě těles;
Svět přírody Rozpozná podle charakteristických vlastností vybrané nerosty s použitím určovacích pomůcek. Aplikuje praktické metody poznávání přírody. Porovnává vlastnosti a použití vybraných prakticky významných oxidů posoudí vliv významných zástupců těchto látek na životní prostředí. vznik, vlastnosti, třídění a praktické využití vybraných nerostů krystalizace laboratorní práce - fyzikální a chemiské vlastnosti nerostů vlastnosti a využití oxidů Environmentální výchova, lidské aktivity a problémy životního prostředí - chemie jako pomocník i nebezpečí
Člověk a společnost rozlišuje projevy vlastenectví od projevů nacionalismu. Orientuje se v českých zemích v tzv. době předbřeznové. kdo je vlastenec? a kdo nacionalista? pojem národ české země na počátku 18. století
Estetická výchova - obměňuje různé vlastnosti prvků výtvarného vyjádření a jejich vztahů pro získání osobitých výsledků. - sledování změny efektu výtvarného díla při obměňování vlastností linií, tvarů, textury, objemu a barevné kvality
Tělesná výchova Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje při doplňkových sportech. Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Aktivně se vyhýbá činnostem, které jsou kontraindikací zdravotního oslabení. Uplatňuje odpovídající vytrvalost a cílevědomost při korekci zdravotního oslabení. házená, florbal, košíková - útočné činnosti odbíjená - útočné činnosti nevhodná cvičení a činnosti při zdravotním oslabení základní druhy oslabení, jejich příčiny a důsledky
Člověk a svět práce Posoudí své možnosti při rozhodování o volbě vhodného povolání a profesní přípravy. hry na poznání vhodného povolání, společenské aktivity